• سه‌شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99092519514
  • منبع : نمایندگی گیلان

آمادگی ۱۶ بازارچه رشت برای برگزاری شب یلدایی متفاوت  

آمادگی ۱۶ بازارچه رشت برای برگزاری شب یلدایی متفاوت  

ایسنا/گیلان رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت گفت: ۱۶ بازارچه رشت آماده فروش ویژه میوه هستند.

علیرضا حسنی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا ویروس، امسال شهروندان رشتی یلدای متفاوتی را برگزار خواهند کرد، گفت: همانطور که از شهروندان انتظار می رود، درخانه بمانند و فقط همراه با اعضای خانواده خود شب یلدا بگذراند، خواستاریم در کمترین زمان ممکن و با رعایت پروتکل های بهداشتی خریدهای شب یلدا را انجام دهند.      

 وی افزود: با هماهنگی های انجام شده و با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت و دیگر دستگاه های متولی شهروندان رشتی با رعایت دستورالعمل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می توانند محصولات مورد نیاز خود را از ۱۶ بازارچه رشت با فروش ویژه تهیه کنند.

حسنی ادامه داد: نظارت کامل برای اجرای شیوه نامه های بهداشتی بر این بازارچه ها وجود دارد و از شهروندان انتظار می رود در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت اطلاع دهند.

 رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت افزود: بازارچه های شهید میرزا کوچک در خیابان سردار جنگل رشت، شهید چمران در بلوار مدرس، لاکان مهر در دروازه لاکان، محبت در بلوار دیلمان، پارک در میدان هفتم آذر، جماران در بلوار شهید بهشتی، لمون در فاز دوم معلم، سرچمشه در خیابان رسالت، مرتضی شعبه دو در بلوار شهید شمسی پور، ساوالان در بلوار خرمشهر، مرتضی شعبه سه و پارس در بلوار شهید قلی پور، بازارچه آنلاین در بلوار دیلمان، ساوالان در خرمشهر، فاران در بلوار معلم و بازارچه ستاری در بلوار شهدای گمنام برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بازارچه های آنلاین در بلوار دیلمان به صورت برخط یا آنلاین هم خدمات ارایه می دهند، گفت: در بازارچه های شهید میرزا کوچک، شهید چمران، لاکان مهر، محبت و پارک، مرغ، گوشت، ماهی و خشکبار هم عرضه می شود.

حسنی ادامه داد: تلاش کرده ایم محصولاتی که در این بازارچه ها عرضه می شود، قیمت مناسبی داشته باشند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت گفت: بازارچه های رشت از جذابیت های شهر رشت محسوب می شوند و امیدواریم هرچه سریعتر کرونا از کشورمان رخت ببندد و هرچه سریعتر شاهد برپایی بازارچه های شب بازار و روزبازار در رشت باشیم.   

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha