• سه‌شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99092519722
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

معاون استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

دستگاه‌های متولی آمادگی لازم برای اجرای محدودیت‌های یلدایی را داشته باشند

دستگاه‌های متولی آمادگی لازم برای اجرای محدودیت‌های یلدایی را داشته باشند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای روز ۲۹ و ۳۰ آذرماه باتوجه به پیش‌رو بودن شب یلدا امکان اعمال برخی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در استان وجود دارد، گفت: بنابراین دستگاه‌ها آمادگی کامل در این خصوص را داشته باشند.

جعفر مردانی ۲۵ آذرماه در قرارگاه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای احداث نقاهتگاه در شهرستان‌های استان حدود ۵۲ نقطه شناسایی و مختصات آن به تهران ارسال شد، اظهار کرد: در مرکز استان مجموعه شهدای دانش‌آموز برای ایجاد نقاهتگاه پیشنهاد شد، متولیان اقدامات لازم را برای تجهیز این مکان انجام دهند، اگر کمبودی از نظر تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وجود دارد، این کمبودها اعلام شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در شرایط فعلی ممنوع است، گفت: با مداحان و نوازندگانی که در این مراسمات شرکت می‌کنند از طریق دادستانی برخورد مقتضی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص تجمعات در مطب پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، عنوان کرد: این مسئله همواره محل گلایه است، پزشکان باید با انجام تدابیری در خصوص نوبت‌دهی این مشکل را مرتفع کنند و همچنین باتوجه به زمانبر بودن نسخه‌نویسی الکترونیکی و الزم سازمان‌های بیمه‌گر به این مسئله در حال حاضر برای کاهش تجمع و تسریع در انجام کار این مسئله الزامی نیست و نسخ به‌صورت دستی نوشته شود.

مردانی با اشاره به برگزاری چند آزمون استخدامی و آزمون‌های مهارتی مراکز فنی‌وحرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: سازمان‌ها و ادارات قبل از برگزاری هرگونه آزمون تعداد شرکت‌کننده‌ها، مکان آزمون و ساعت برگزاری آزمون را به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کنند و پس از تائید، آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برخی از صنوف درخواست تغییر رده شغلی از گروه دو به یک و از گروه سه به دو را دارند، این تغییر گروه شغلی در حیطه اختیار ستاد کرونای استان نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه برای روز ۲۹ و ۳۰ آذرماه باتوجه به پیش‌رو بودن شب یلدا امکان اعمال برخی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد از ساعت شش عصر در این روزها منع تردد خودرو و تعطیلی گروه‌های شغلی غیرضروری وجود دارد، بنابراین دستگاه‌ها آمادگی کامل در این خصوص را داشته باشند.

مردانی با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان همکاری و همراهی خوبی را با ستاد کرونا در اجرای مصوبات داشتند، افزود: در روزهای منتهی به شب یلدا از تجمع در مقابل قنادی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و آجیل‌فروشی‌ها جلوگیری شود و ستاد تنظیم بازار نیز بر قیمت‌ها نظارت کند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: خوشبختانه در استان هیچ شهری در وضعیت قرمز قرار ندارد، اما در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر در شهرستان‌های قرمز منع تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ادامه دارد.

وی در خصوص درخواست برای تعطیلی ادارات در منطقه میانکوه شهرستان اردل باتوجه به شرایط به‌وجود آمده ناشی از شکستگی لوله انتقال نفت مارون و حریق، تصریح کرد: ادارات در این منطقه تعطیل نیستند و باید به مردم خدمات‌رسانی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha