• سه‌شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99092519736
  • خبرنگار : 71567

رئیس دانشگاه خوارزمی خبر داد

حضور ۳۷ کشور خارجی در هفتمین کنفرانس علمی لجستیک

حضور ۳۷ کشور خارجی در هفتمین کنفرانس علمی لجستیک
عکس تزئینی و دریافتی است

رئیس دانشگاه خوارزمی از حضور ۳۷ کشور دنیا در هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین خبر داد و گفت: این کنفرانس که ۲۰۰ نفر از مهمانان آن خارجی هستند، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر عزیزالله حبیبی امروز در نشست خبری ششمین کنگره بین المللی جغرافیدانان جهان اسلام و هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین به جزئیات برگزاری این دو کنفرانس بین المللی اشاره کرد و گفت: ششمین کنفرانس کنگره بین المللی جغرافیدانان جهان اسلام روز پنج شنبه ۲۷ آذرماه برگزار می شود و دانشگاه خوارزمی برای دومین بار میزبان این کنفرانس بین المللی خواهد بود. در واقع اولین کنفرانس در دانشگاه امام حسین (ع)، دومین کنفرانس در دانشگاه خوارزمی، سومین کنفرانس در دانشگاه اصفهان، چهارمین کنفرانس در دانشگاه سیستان و بلوچستان، پنجمین کنفرانس در تبریز و در نهایت ششمین کنفرانس مجددا در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه زمان برگزاری ششمین کنگره بین المللی جغرافیدانان جهان اسلام به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود، گفت: این کنفرانس با هدف همگرایی کشورهای جهان اسلام و به منظور برون رفت از چالش های سیاسی با راهکار علمی برگزار می شود تا علاوه بر حل مشکلات، راهکاری برای پیشرفت این کشورها نیز حاصل شود.

رئیس دانشگاه خوارزمی همچنین تأکید کرد: ما علاوه بر کنفرانس فوق هفته آینده یعنی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه میزبان هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین خواهیم بود که این کنفرانس یکی از کاربردی‌ترین کنفرانس‌های جامعه محسوب می شود که البته کنفرانس لجستیک نیز قرار بود اسفندماه ۹۸ برگزار شود که علیرغم برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این برنامه مجددا به دلیل شرایط ناشی از کرونا این کنفرانس نیز به تعویق افتاد.

دکتر حبیبی از حضور ۳۷ کشور جهان در هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک خبرداد و گفت: این کنفرانس نیز همانند کنگره بین المللی جغرافیا به صورت مجازی برگزار می شود و ۶۰ نویسنده خارجی در این کنفرانس مقاله ارائه دادند.

وی ادامه داد: در مجموع ۴۱۷ مقاله علمی برای کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین دریافت کردیم که در داوری مقالات از کشورهای فرانسه، آمریکا، ترکیه، هند و انگلستان مشارکت صورت گرفته است.

همچنین در ادامه دکتر ابوالفضل میرزاده، دبیر عملی هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین با تأکید بر اینکه رساله‌های برتر حوزه لجستیک دوره دکتری در این کنفرانس مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، گفت: زمان ارسال این رساله‌ها روز گذشته به اتمام رسیده و پنج رساله از کشورهای خارجی به این کنفرانس ارسال شده است که در نهایت پنج یا ۶ رساله به عنوان رساله برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

دکتر میرزاده تأکید کرد: در کمیته علمی کنفرانس فوق از کشورهای آمریکا، انگلستان، اندونزی، ایتالیا، اسپانیا، مالزی، یونان، هند، برزیل، چک، ترکیه و نیوزلند حضور دارند و در نهایت از پنج کشور نیز اعم از ایتالیا، اسپانیا، سنگاپور، مکزیک و آلمان نیز سخنران خواهیم داشت.

وی در پایان تأکید کرد: ۷۰۰ شرکت کننده تاکنون برای حضور در کنفرانس فوق اعلام آمادگی کردند که به نظر می رسد تعداد شرکت کنندگان افزایش بیاید، البته ۲۰۰ نفر آن‌ها از کشورهای خارجی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha