• چهارشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99092620350
  • خبرنگار : 71460

خوش‌خدمتی ناراحت کننده برخی هواداران ایرانی به اولسان

خوش‌خدمتی ناراحت کننده برخی هواداران ایرانی به اولسان

رفتار عده ای از هواداران فوتبال در ایران باعث شده باشگاه اولسان کره‌جنوبی از این شرایط نهایت بهره را ببرد و هواداران ایرانی ضد پرسپولیس را با خود همراه کند.

به گزارش ایسنا، فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۹ آذر در دوحه برگزار می شود و پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی برابر هم به میدان می روند. 

بعد از مشخص شدن اولسان به عنوان حریف پرسپولیس، عده ای از هواداران فوتبال ایرانی که طرفدار تیم‌های دیگری به جز پرسپولیس هستند، به حمایت از تیم کره ای در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام پرداختند؛ اتفاقی که در ابتدا برای این باشگاه کره ای هم عجیب و دور از ذهن بود. 

رفته رفته این باشگاه کره ای در صفحه رسمی خود با هواداران ایرانی ارتباط برقرار کرده و در یک پست به آنها سلام کرده و به نظر می رسد این اقدام گروهی از هواداران ایرانی به دل تیم کره ای نشسته است. 

کار به اینجا ختم نشده است و در دو پست آخر این باشگاه کره ای به زبان فارسی برای هواداران ایرانی یک مسابقه ایجاد شده تا تعداد هواداران ایرانی طرفدار اولسان بالا برود. این اقدام در خود رسانه های کره ای نیز اتفاق عجیبی بود و خیلی از رسانه های کره ای اعلام کردند که به نظر می رسد حساب رسمی این باشگاه هک شده است!

این تیم کره ای از هواداران ایرانی خواسته ابتدا حساب رسمی باشگاه اولسان را دنبال کنند و در ادامه با هشتگ اولسان و لیگ قهرمانان آسیا، شعارها و عکس های خودشان را به زبان کره ای آپلود کنند و در صورتی که اولسان در فینال برنده شود ۵ دست پیراهن این باشگاه بین هواداران قرعه کشی می شود. 

البته کری های فوتبالی در اکثر جاهای فوتبال دنیا وجود دارد و مثلا یک هوادار اتلتیکومادرید از قهرمانی رئال مادرید خوشحال نمی شود ولی این حجم از حمایت از تیم مقابل را در کشورهای دیگر نمی بینیم که باعث شود به اصطلاح تیم رقیب از آب گل آلود ماهی بگیرد و سعی در جذب هواداران ایرانی، ارائه مسابقه و سرگرم کردن آنها کند تا در فینال با حذف نماینده آن کشور، تنها ۵ عدد لباس  بین آنها قرعه کشی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۲:۵۱

به کوری چشم حسودهای وطنی پرسپولیس قهرمان آسیا میشه ..... خودشون و برای پوشیدن پیراهن سیاه و ماتم آماده کنند....

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۱:۴۴

شما اگه ببرین هم تازه یک ستاره در اصل می‌گیرین اگه ما حسود وطنی هستیم 7 سال پیش دقیقا ما با همین اولسان بازی داشتیم شما رفتیم توی پیج اولسان براشون دعا کردین که ببرن اون موقع وطن فروشی نبود اون موقع شما حسود نبودین و...... الان ما شدیم وطن فروش اون موقع شما بودین وطن پرست اره از قدیم گفتن زمین گرده. می‌خواستین اون موقع شما وطن فروشی نکنین که ما نکنیم

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۶:۱۱

دقیقا درسته.این همه حمایت یه کم مشکوکه. خداوکیلی از تیم ملی این همه حمایت می‌شد تا یک چهام جام جهانی می‌رفتیم.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۳:۰۱

خوش خدمتی نیست اگر مسوولان محترم توجه داشته باشند نوعی اعتراض و تنفر از تبعیض و ناعدالتی موجود هست

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۲۲:۲۷

این تبعیض که میگی کو ؟ کجاست؟ عزیزم باشگاهی که هوادارش هستی ، هنوز نمیتونن خودشون خودشون و تحمل کنند! وفاق وجود نداره تو راس باشگاه!!! تقصیر وزیره؟ جمع کنین بابا! متاسفم برای استقلال و هواداراش!

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۰۱:۲۹

برو بابا تو اصلا میدونی فوتبال چیه ها هاها هاها

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۰:۳۷

کدوم تبعیض دقیقا؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۱:۲۹

اگر همین تیم پرسپولیسی که به حساب میگین ملی برنده بشه همین به حساب تیم ملی پرسپولیس مسخره استقلالیا می‌کنن...اینه داستان....داستان اینه

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۴:۰۰

به کوری چشم دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی پرسپولیس قهرمانه.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۴:۵۵

تو هم واسه این ملیت نیستی حاجی. برید عکس اولسان رو بذارید پروفایلتون تا 5 تا دونه پیراهن بهتون بدن تازه اونم با قرعه‌کشی. هر چند تعجبی نداره.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۳:۵۷

این بازی ملی نیست وسلام

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۴:۴۰

درود بر تعقل شما

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۲۰:۱۳

اینکه این بازی ملی نیست قبول ولی دلیل این همه وقاحت رو نمیشه فهمید اگه به جای این که این چند سال همش دنبال حاشیه و فرافکنی باشید به دنبال تیم خودتون بودید موفقتر بودید راستی الان afc هم پرسپولیسه که شما رو دوباره انداخته با العین ، فعلا شما فکر پلی اف باش

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۳:۵۹

این رفتار واقعا تأثر برانگیز و ناراحت کننده برای غرور ملی است. اتفاق حیرت آوری است. متاسفم خیلی خیلی خیلی خیلی متاسفم.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۹:۲۵

به امید خدا قهرمانی از آن غیرت مردان و جوانان ایرانی است. حسودان وطن فروش بمیرند.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۲۱:۱۴

اینها نشانه بی عدالتی در فوتبال مملکته۰۰۰

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۴:۰۸

بابا ول کنید شما هم. کجای دنیا این‌قدر واسه یک بازی باشگاهی ملی ملی می‌کنن!

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۴:۱۵

ببین زشته به خدا میگن وزیر گل نمیزنه چطوری پرسپولیس قبل بازی آسیایی تقویت شد استقلال تضعیف ... چرا بازی هاش تو لیگ کنسل شد!؟ چرا داوری‌ها علیه همه هست به جز به تیم خاص عیب نداره حامی باشه اما چرا برای بالا بردن تیم محبوبش بقیه تیم ها قربانی بشن!؟

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۴:۱۷

5 دست لباس از منیره برای اینا بخرن خودشون رو کوچیک نکنن.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۴:۳۷

برید ببینید چی شده که هوادارای سایر تیم‌ها از تیم پیروزی بدشون میاد. علت داره...

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۵:۱۴

داداش الان چند ساله اسمش دوباره مثل قدیم شده پرسپولیس. شب خوش

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۵:۰۹

تقصیر استقلالی هاست

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۵:۴۰

پانترکا به بهانه فوتبال و زیر نام استقلال عقده هاشون و خالی می‌کنن.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۵:۵۶

اینا طرفداران تیم های رغیب هستن که حاضر شدن به این کار ! وطن فروشی ! خدایی ناکرده اگه جنگ بشه اینا می‌خوان چیکار کنن؟ من از اون روز می‌ترسم.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۶:۰۹

اینقده از این تیم حمایتهای ناعادلانه شده... ایتقده حق بقیه تیم ها بخاطر این تیم خاص ضایع شده که خیلی از هواداران فوتبالی و حتی غیر فوتبالی علیه این تیم جبهه گرفتند و متاسفانه هودار تیم رقیب شدند. اگر تصف این حمایت‌ها از تیم های دیگه مثل سپاهان، تراکتور، استقلال و یا ذوب آهن شده بود ما الان چند قهرمانی در آسیا داشتیم.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۸:۴۰

اتفاقا تو کشورهای خارجی هم حسابی برای هم دیگر کری می‌خوانند، و به هیج عنوان دوست ندارن تیم‌ رقیب قهرمانی به دست بیارد، این اتفاق‌ها همیشه و همه جا بوده و هست، حالا یه جا حساسیت‌ها کمتره یه جا بیش‌تر...

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۱۹:۱۸

طبیعی تیم‌های دیگر باشگاهی از موفقیت تیم محبوب ما ناراحت باشند اما بهتر بود جهت وجهه ملت این خواسته درونی تا این حد برون مرزی نمی‌کردند. با اتحاد هواداران به لطف خدا و همت بچه‌ها قهرمان آسیا می‌شیم.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۲۰:۰۴

این یک بازی ملی نیست. اگر پرسپولیس قهرمان شود افتخارش فقط برای پرسپولیسی‌هاست. با این همه کارشکنی و سنگ اندازی که مثلث تاس انجام دادند، امیدوارم قهرمانی پرسپولیس داغی ابدی بر دل‌شان حک کند.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۲۱:۱۳

یاد دلواپسان افتادم.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۶:۰۷

به لطف یزدان پرسپولیس قهرمان میشه ..دل ما شاد میشه بعضیاهم از کار خودشون پشیمون

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۲۱:۳۵

به لطف حق اولسان با پیروزی پر گل قهرمان میشه.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۲۲:۰۳

اصلا جای ناراحتی نداره. این نشان دهنده خوی بعضی ما ایرانی‌هاست. بیایید با خودمان صادق باشیم و در مورد فرهنگ و تمدنمان بی‌خود تعریف نکنیم. در هر سیستمی مهم خروجی است. خروجی فرهنگ ما در بسیاری موارد تاسف برانگیز است.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۲۲:۳۹

لعنت‌ به شما. به کوری‌ همشون‌ شنبه‌ ساعت ‌۶ ‌جام‌ سید‌ بالای‌ سرش‌ می‌بره‌‌. می‌گید‌ نه‌ نگاه‌ کن‌‌. به خدا‌ به قرآن‌ می‌بریم‌‌. به امید خدا.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۲۳:۱۸

فوتبال نه منافع ملی است و نه غرور ملی. این که طرفداران یه تیم هم نخوان تیم رقیبشون قهرمان بشه کاملا عادیه. فقط فرقش اینه که تو ایران پرسپولیس فقط یه تیم نیست، نماد خیلی چیزاست، از بی عدالتی و مرکز محوری گرفته تا قانون شکنی. برای همینه که این تیم چه اهواز بره، چه اصفهان، چه تبریز، دعوا بین هوادارا هست و بزن و ببند. برای همین اتفاقا خیلیا هم حق دارن برای این که اعتراض کرده باشن، حمایت خودشون و از تیم حریف نشون بدن. اصلا هم به معنی وطن فروشی و خیانت نیست.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۶ ۲۳:۲۷

غیر قابل باوره. سخت گیری و تعصب خامی است / تا جنینی کار خون‌آشامی است / مولوی

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۰۰:۰۱

باید بهشون ساندویچ مغز داد، شاید پنیر زیاد خوردند

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۰۰:۵۱

به امید قهرمانی پرسپولیس...

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۰۹:۳۸

به امید شکست تحقیرآمیز پیروزی

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۰۹:۴۵

واقعا آدم باید چی بگه به این وطن فروش‌ها که خودشون زورشون به پرسپولیس نمی‌رسه دست به دامن اجنبی میشن.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۱:۲۷

به کوری چشم دشمن و خائن‌های داخلی بازی فینال را پرسپولیس میبره و قهرمان میشه روسیاهی می‌مونه واسه بعضی از وطن فروشا

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۱:۳۳

چیز تازه ای نیست و خیلی وقته که شاهد دکل نوردی یک عده هوادار تیم پنجم ایران هستیم. وقتی تیمت حرفی تو زمین نداره و میره تو آسیا شش تا میخوره باید هم از دکل بقیه برن بالا که واسه کری حرفی داشته باشن. میگفتن حماقت انتها نداره. الان فهمیدیم که حقارت هم حد و مرزی نداره

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۱:۴۲

این از حال خراب اون‌هاست ایشالا حالشون خوب بشه

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۱:۴۴

پرسپولیس به امید خدا قهرمانه و فقط قیافه‌های استقلال‌ها اون لحظه دیدن داره.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۵:۵۵

واقعا حقارت و بدبختی ،و وطن فروشی تا کجا ؟؟من که نسبت به این بدبختها به نگاه حقارت نگاه می‌کنم ،البته نه همگی، ولی اکثریت.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۶:۴۰

بنده استقلالی دو اتیشه هستم ولی دوست دارم حتما پرسپولیس قهرما بشه وسلام الکی دوستان استقلالی خودتون زیاد اذیت نکنید وبا این کار میخواهیدچی ثابت کنید.داداشا ی استقلالی بس کنید دیگه

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۶:۴۳

ان شالله حتما

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۶:۵۷

به لطف خدا و همت بچه ها پریسپولیس قهرمان میشه و جام را به ایران ‌می‌آوریم تا استقلال‌ها یاد بگیرند.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۶:۵۷

فقط میتونم بگم خیلی براشون خیلی متاسفم

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۲:۳۰

این خوش خدمتی نیست، به نظر شما طرفدارهای بارسا وقتی رئال داره فینال اروپا برگزار میکنه طرفدارشن؟؟ تیم باشگاهی، صرفا یه تیم باشگاهی.. علت این امر میتونید تو عملکرد سازمان ورزش جست‌وجو کنید که تو این چند سال برا پوشاندن ضعف‌هاش صرفا یه تیم پرطرفدار تقویت کرد تا با راضی نگهداشتن طرفدارانش مانع اعتراض عمومی به عملکردش در مدیریت کلان ورزش بشه... ایرانی‌ها فقط یه تیم برای اتحاد دارن و اون تیم ملی‌شون هست

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۲:۵۸

پرسپولیسی ها دم از ملیت نزنن، حاشیه هایی که برای تیم ملی و کی‌روش درست کردن هنوز از ذهن ها فراموش نشده. اصلا این بازی ملی نیست، بردن نوش جونشون، نبردن هم به درک

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۲:۵۸

واقعا متاسفم برای چنین افرادی که از بیگانه حمایت میکنن به امید قهرمانی تیم بزرگ پرسپولیس در فینال

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۳:۰۵

به نظر من همه اینا باعث میشه ما قویتر از قبل باشیم و مهم‌تر از همه اینه که در حد و اندازه ما نیستن.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۳:۱۰

اولسان از پرسپولیس وحشت داره. شانس آوردن وحید امیری نیست که به قول یکی از طرفداران بهشون لاپایی بزنه😁😁😁

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۳:۱۷

به عنوان یک استقلالی برای پرسپولیس آرزوی موفقیت میکنم بالا بردن پرچم کشورم مهم‌تر از آبی و قرمز است

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۳:۱۸

وطن فروشی شاخ و دم نداره.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۳:۲۶

از بازی اف س سئول یاد کن یا از بازی با العین که هواداراتون چقدر خوشحال بودن از باخت استقلال...اون‌جا بحث ملی در میان نبود؟

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۵:۱۵

غیرت ایرانی هیچ وقت با بیگانه پرستی سازگار نیست ولی یادمان باشد این رفتار به خاطر نداشتن عرق ملی نیست بلکه نوعی اعتراض به تبغیض موجود در فوتبال ایران است.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۵:۲۳

بالا برید پایین بیاد ۴ سال قهرمان ایرانیم. فرق ما با تیم های دیگه تلاش و اتحاد و رفقات ۲ سال هم فینال آسیا بجای توهین و تهمت تلاش کنید تمرکز روی هدفتان داشته باشید تا به نتیجه برسید تو قطر معلوم شد الکی پرسپولیس قهرمان ایران نشده.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۵:۲۵

چون چند ساله تیم های داخلی نتونستن کاری بکنن و لیگ برتر تمام جامها توسط قرمز محبوب فتح شده خیلی ها را عقده ای کرده

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۵:۳۸

طرفدار پرسپولیس هستم استقلال رقیب سنتی پرسپولیس است سپاهان ،تراکتور و.... رقیب های پرسپولیس هستند روز مسابقه سایر تیم های ایرانی دوست ندارم وطن فروشی کنم و از تیم های دیگر کشورها حمایت کنم و از هواداران با فرهنگ پرسپولیس می خواهم چنین باشند.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۵:۵۵

به امید باخت پیروزی کابل

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۶:۰۴

پارسال داربی رفت وبرگشت داور دو تا پنالتی هدیه داد بازیکن استقلال نتونست بزنه .من موندم این کجاش به وزیر ربط داره. یه کم جنبه داشته باشین و چشم دیدن موفقیت‌های رقیب رو .

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۶:۳۹

به امید خدا پرسپولیس قهرمان میشه،، من مطمئنم که این کار استقلالی‌هاست، پرسپولیس طبق عادتی که داره باز هم قهرمان میشه ولی وای به حال وطن فروشا،، متاسفم

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۷:۳۸

حالا شما خودتون و زیاد ناراحت نکنید

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۷:۴۳

انشالا که می‌بازه نصف ایران خوش حال میشن.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۷:۵۲

دمشون گرم کار خوبی کردن😍😂😂😂

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۸:۵۶

کینه توزی هیچ ربطی به ورزش و رقابت ورزشی و طرفدار تیم ورزشی بودن ندارن. این نمونه کارها از بی‌فرهنگی، جهالت، تنگ نظری ریشه دارد و از وطن پرستی به دوره.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۸ ۰۰:۲۷

تبعیض ویکطرفه قضاوت کردن و....باعث شده نصف ملت از این تیم متنفر باشن.نماینده ایران فقط تیم ملیه

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۲:۰۳

سلام بر نویسنده عزیز. آیا علت این رفتار را می‌دانید؟ اصلا علت مهمتر از رفتار است. وقتی ارفاق یا حتی تبعیض بین این دو تیم تهرانی و بقیه هست، وقتی فقط بازیهای این دو تیم پخش مسقیم سراسری میشن و ...... شما چه انتظار دیگری دارید؟

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۹:۱۹

ملی ملی کردن برای فریب افکار عمومیه چه از همین مردم طرفدار تیم‌های اروپایی هستن حالا نمی تونن طرفدار یه تیم آسیایی باشن. پرسپولیس همیشه با داور پیروز بوده.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۹:۲۰

این متن خبری از ایسنا حاوی تعصبات بی پرده و توهین به مردمه