• چهارشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99092620758
  • خبرنگار : 50189

ابراز تاسف مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از وضعیت اسفناک شهرک صنعتی کرمان

ابراز تاسف مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از وضعیت اسفناک شهرک صنعتی کرمان

ایسنا/کرمان مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با ابراز تاسف از وضعیت اسفناک شهرک صنعتی کرمان تاکید کرد: انتظار داریم ظرف یک هفته برنامه های لازم برای ساماندهی شهرک صنعتی را به ما ارایه دهید تا ما حمایت های لازم را انجام دهیم.

"مهدی عبوری" عصر امروز ۲۶ آذرماه در نشست مشترک معاونین وزیر راه و شهرسازی با استاندار کرمان گفت: همه خدمات باید در محدوده بازآفرینی شهری به عدالت توزیع شوند.

وی با بیان اینکه هنر ما استفاده بهینه از امکانات و شرایط موجود است، اظهار کرد: سکونتگاه غیررسمی شهرک صنعتی کرمان به مرور شکل گرفته و جای سوال است که چه طرح و برنامه‌ای برای این مناطق وجود دارد؟ در اطراف کوره‌های آهک پزی شب‌ها افراد کارتن خواب و معتادین متجاهر در کنار یکدیگر می‌خوابند تا از سرما جان خود را حفظ کنند و این زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

عبودی احداث گرم‌خانه را واجب‌تر از ایجاد سرای محله در شهرک صنعتی کرمان دانست و بیان کرد: خانه محله را به گرم خانه تبدیل کنید و در این زمینه به مسئولین استان اختیار تام داده ایم. اگر همه دست به دست هم دهیم، می توانیم مشکلات را حل کنیم و قطعا یک دست صدا ندارد و شرایط از این نیز بدتر خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از وضعیت اسفناک شهرک صنعتی کرمان تاکید کرد: ظرف یک هفته برنامه های لازم برای ساماندهی شهرک صنعتی را به ما ارایه دهید تا ما حمایت های لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بیان کرد: ما نمی‌توانیم منکر وضعیت افراد ساکن در حاشیه شهرها باشیم زیرا آنها را به چشم خود دیدیم اما باید هرچه سریعتر اقدام به ساماندهی آنها با همین امکانات موجود را کنیم البته اگر همه دست در دست یکدیگر دهیم.

وی با بیان اینکه مسئولین اقدامات خود را اولویت‌بندی شده به ما ارایه دهند، تصریح کرد: در بحث بازآفرینی شهری کیفیت زندگی مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

عبودی با اشاره به اینکه املاک و زمین‌های بسیار خوبی در شهر کرمان داریم که برای آنها برنامه‌ریزی کنید و از ارزش افزوده آنها استفاده کنید، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر کرمان به زودی ابلاغ خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha