• پنجشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99092721131
  • خبرنگار : 90047

پرتابگر نابینا پارالمپیکی: امید به کسب دو طلا در توکیو دارم

پرتابگر نابینا پارالمپیکی: امید به کسب دو طلا در توکیو دارم

پرتابگر نابینا شانس کسب طلا در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: در هر دو ماده دیسک و وزنه امید به کسب طلا در بازیهای پارالمپیک توکیو دارم.

مهدی اولاد در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت خود پس از حضور در اردوی کیش، اظهار کرد: طی دو ماهی که تمرینات خود را در کیش آغاز کرده ام با حمایت های خوبی که فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک از من داشتند، در هر دو ماده وزنه و دیسک شرایطم راضی کننده و امید به کسب طلای پارالمپیک در هر دو ماده دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عملکرد فنی او توسط کمیته ملی پارالمپیک رصد می شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: شاید به خاطر کرونا امکان حضور مسوول فنی کمیته ملی پارالمپیک در کیش فراهم نباشد، اما از طریق واتساپ مرتب با او در ارتباط هستم.

اولاد با بیان این که برای پیشگیری از آسیب دیدگی ماساژور اختصاصی در اختیار گرفتم، گفت: از زمانی که تمریناتم را در کیش آغاز کردم به منظور ریکاوری و پیشگیری از آسیب دیدگی احتمالی با هماهنگی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک، یک‌ ماساژور اختصاصی در اختیار گرفتم تا در شرایط بهتری خود را برای پارالمپیک توکیو آماده کنم.

این پرتابگر نابینا پارالمپیکی همچنین با اشاره به حضور در دوره های روانشناسی، تغذیه و آسیب شناسی از طریق برقراری ارتباط با متخصصات مربوط، افزود: چون تحصیلات آکادمی من فیزیولوژی ورزشی است، طی دو ماه اردونشینی در کیش با برقراری ارتباط با متخصصان مذکور علاوه بر آماده سازی بدنی و ارتقای سطح فنی، سعی دارم در سایر مهارت ها نیز با برخوردار شدن از آموزش های لازم به نتیجه خوبی در پارالمپیک توکیو دست پیدا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در کدام ماده شانس زیادی برای کسب طلا در توکیو دارید، گفت: هدفگذاری من کسب دو طلای وزنه و دیسک در توکیو است که امیدوارم با دستیابی به این هدف به زحمات مربی ام و حمایت های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک پاسخ مثبت بدهم.

این پرتابگر نابینا درباره زمانبندی تمرینات خود در کیش خاطرنشان کرد: هفته ای پنج روز تمرینات پرفشار و ۲ روز استراحت دارم، البته زمانبندی تمریناتم به گونه ای طراحی شده که دچار آسیب نشوم.

وی در پایان حضور در مسابقات بین المللی فزاغ امارات را یکی از مهم ترین برنامه های پیش رو عنوان کرد و افزود: امارات اولین حضور بین المللی من بعد از یکسال و اندی دوری از مسابقات است که امیدوارم حضور موفقی داشته باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha