• پنجشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99092721142
  • خبرنگار : 50227

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد

لزوم رفع هر چه سریع‌تر موانع طرح توسعه فرودگاه اهواز

لزوم رفع هر چه سریع‌تر موانع طرح توسعه فرودگاه اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر لزوم رفع هر چه سریع‌تر موانع موجود در اجرای طرح جامع توسعه فرودگاه اهواز تاکید کرد.

سیاوش امیرمکری در مراسم افتتاح پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز که امروز (۲۷ آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه‌هایی در فرودگاه اهواز هستیم که مردم سال‌های سال منتظر اجرای آن‌ها بودند و این کارها باید زودتر از این انجام می‌شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، پیگیری پروژه‌های فرودگاه‌های خوزستان آغاز شد و با حمایت‎هایی که صورت گرفت، اکنون تلاش‌ها در این زمینه به بار نشسته است. امروز ترمینال جدید فرودگاه اهواز، فاز اول محوطه‌سازی و سیستم روشنایی باند فرودگاه و نصب سیستم پیشرفته فرود هواپیما افتتاح شدند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به مشکلات فرودگاه اهواز در مدت یک سال و نیم گذشته تصریح کرد: مشکلاتی از جمله مشکل سیستم‌های برودتی در ترمینال داخلی بر طرف و سیستم برق اضطراری فرودگاه به‌روزرسانی شد و مجموعا بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

امیرمکری افزود: در اجرای طرح جامع توسعه فرودگاه اهواز، موانعی وجود دارد که امیدواریم هر چه سریع‌تر برطرف شوند. این موانع از سوی استاندار خوزستان در حال پیگیری هستند.

وی بیان کرد: در قالب طرح جامع توسعه فرودگاه اهواز، پروژه‌هایی مد نظر است تا ظرفیت پذیرش پروازها در فرودگاه اهواز تا ۱۴ فروند هواپیما افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با همراهی شرکت نفت نیز به زودی یکی از موانع اجرای طرح توسعه فرودگاه اهواز برطرف خواهد شد تا شاهد توسعه این فرودگاه باشیم.

وی افزود: امیدواریم در روزهای آینده در فرودگاه آبادان نیز پروژه‌های بسیار مهمی را افتتاح کنیم تا بتوانیم بخشی از دین خود به مردم خوزستان را ادا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha