• جمعه / ۲۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99092821581
  • خبرنگار : 71638

پس از پیروزی درخشان مقابل نفر نهم رنکینگ جهانی

حسین وفایی: مبارزه کردم و به مسیرم بازگشتم/ هیچکس در ایران نمی خواهد شکست بخورم

حسین وفایی: مبارزه کردم و به مسیرم بازگشتم/ هیچکس در ایران نمی خواهد شکست بخورم

ملی پوش اسنوکر ایران معتقد است موفقیت او در جمع حرفه ای ها می تواند باعث رشد اسنوکر در ایران شود.

به گزارش ایسنا، شب گذشته ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت های گرندپری به مصاف دینگ جونهوی مرد شماره ۹ جهان از چین رفت که با درخشش فوق العاده موفق شد این حریف قدرتمند را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد و در جمع هشت بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار بگیرد. 
حسین وفایی پس از این پیروزی گفت: من امروز واقعا خوب بازی کردم  و توانستم بازی خود را پیدا کنم. دینگ در چین ستاره است و من واقعا به او احترام می گذارم. بسیاری از مردم چین امشب غمگین می شوند اما باید  بگویم که من نیز از طرفداران او هستم. دوست دارم در تورنمنت های بزرگ حضور داشته باشم و به رقابت بپردازم و این موضوع به اعتماد به نفس بر می گردد.  من در فصل گذشته شکست هایی داشتم اما مبارزه کردم و خوشحالم که به مسیر خود بازگشتم.

وفایی در پاسخ به این سوال که در صورت کسب اولین عنوان در این مسابقات در ایران چه اتفاقی خواهد افتاد؟ پاسخ داد: شما نمی توانید تصور کنید چه اتفاقی می افتد! خیلی ها اخبارم را پیگیری می کنند. اسنوکر یک ورزش جدید در ایران است بنابراین این رشته برای رشد در ایران به زمان نیاز دارد. وقتی برنده می شوم خبر پیروزی هایم در روزنامه ها قرار می گیرد و مردم بیشتر آن را دنبال می کنند. اگر من ببازم، اسنوکر هرگز رشد نمی کند. من باید به پیروزی خود ادامه دهم تا راه جدیدی را برای این ورزش و بازیکنان در ایران باز کنم. هیچ کس در ایران نمی خواهد من شکست بخورم. ما در ایران در ورزش عالی بوده و مهارت داریم. مردم از ما و و ورزشکاران حمایت می کنند و آنها دوست دارند من خوب بازی کنم. 

حسین وفایی باید در مرحله بعد این مسابقات به مصاف مارک سلبی نفر چهارم جهان برود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha