• جمعه / ۲۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99092821653
  • خبرنگار : 71457

مقام عراقی: ترکیه سه پیشنهاد به الکاظمی ارائه داد

مقام عراقی: ترکیه سه پیشنهاد به الکاظمی ارائه داد

اثیل النجیفی گفت که نخست وزیر عراق سه پیشنهاد را از جانب ترکیه برای حل پرونده‌های مهم مربوط به امنیت، اقتصاد و آب‌ها دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، اثیل النجیفی، سیاست مدار عراقی و از مسئولان الجبهه العراقیه که تحت رهبری برادرش اسامه النجیفی است، امروز (جمعه) در فیسبوک نوشت: ترکیه به مصطفی الکاظمی،‌ نخست وزیر عراق پیشنهادهایی در سه پرونده ارائه داد که عبارتند از امنیت: همکاری در زمینه مبارزه با داعش و حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و اقتصاد: همکاری در زمینه اصلاح و راه اندازی خط لوله کرکوک- جیهان. آب: همکاری در زمینه استفاده از تکنولوژی نوین برای تامین نیازهای آب.

النجیفی این سوال را مطرح کرد که آیا الکاظمی می‌تواند بر طرف‌های سیاسی که دستورکارهای مختلفی درمورد این پرونده‌ها دارند، غلبه یابد.

الکاظمی روز گذشته به همراه یک هیات دولتی عالی رتبه سفری به ترکیه داشت که طی آن با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۸ ۲۲:۵۴

Ok very good

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۰:۴۹

چی مبارزه با داعش .واقعا حرف مزخرفی زدی اردوغان.مردک دروغگو چرا تا حالا خبری از کشته شدن سربازای ترک بدست داعش منتشر نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۱:۳۹

کاظمی عامل عربستان وامریکاست !!!

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۳:۳۳

زنده باد الکاظمی مرد با اراده و ملی گرا و نو اندیش عراق،

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۷:۵۹

اردوغان خودش داعشیه

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۱۹:۴۶

همسویی با ایران یعنی دشمن تراشی علیه خودش و مردمش باید با سیاست پیش بره نباس قدرتهای منطقه ای و فرامنطقه ای رو علیه خودش بسیج کنه رهبری هم اینو نمیخواد میگه ما دخالتی در ارتباط با آمریکا و ... نداریم عراقی قدرتمند در همسایگیمون میخواهیم...

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۲۱:۲۶

خخخ اردوغان پدر معنوی و مالی داعشه مبارزه با پ ک ک را میشه پذیرفت ولی مبارزه با داعش بیشتر شبیه ی جوکه

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۲۱:۵۳

کاظمی زیر نفوذ آمریکاست

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۲۲:۲۰

واقعا چرا کاظمی طبق امیال ایران حرکت نمی کند

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۲۹ ۲۳:۰۰

اردوغان داره کم کم دور بر ایران رو به سمت خودش می کشونه. ما هنوز در گیر مشکلات داخلی هستیم . امید واریم که هرچه زود تر به نتیجه واحد برسیم و از این همه اختلافات دور شویم

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۳۰ ۰۰:۰۳

اگه توی دنیا کسی از داعش حمایت کرد بدانید آن شخص کسی نبود جز اردوغان.اردوغان فکر میکنه کسی از کاراش خبر نداره فکر میکنه خیلی زرنگه دیری نخواهد کشید که اردوغان هم به سرنوشت صدام دچار خواهد شد.