• شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99092921884
  • خبرنگار : 50175

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی لرستان خبر داد:

توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در راستای طرح کمک مؤمنانه

توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در راستای طرح کمک مؤمنانه

ایسنا/لرستان فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی لرستان از تهیه بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در راستای طرح کمک مؤمنانه در استان خبر داد.

محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عیادت از بیماران کرونایی بیمارستان‌های شهدای عشایر و تأمین اجتماعی خرم‌آباد در دو مرحله به‌عنوان اولین گروه جهادی این کار را انجام دادیم.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در راستای طرح کمک مؤمنانه تهیه و در مناطق محروم استان توزیع شد.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی لرستان خاطرنشان کرد: در ماه رمضان طرح اطعام مهدوی داشتیم و در این طرح بیش از ۲۰۰۰ پرس غذای گرم و پخش آن‌ها بین افراد نیازمند توزیع شد.

احمدی اضافه کرد: ضدعفونی معابر سطح شهر خرم‌آباد توسط گروه جهادی پیامبر اعظم و بسیج دانشجویی علامه طباطبایی لرستان انجام شده است.

وی برپایی کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در خرم‌آباد، تهیه و تولید کلیپ‌های مختلف برای دوره‌های مختلف تحصیلی و توزیع آن‌ها در مناطق کمتر برخوردار استان را از دیگر اقدامات برشمرد.

 فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی لرستان بیان کرد: مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و برپایی نمایشگاه عکس به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

احمدی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهید سید نورخدا موسوی و غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد انجام شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی فرهنگی در قالب گروه‌های جهادی در محلات حاشیه‌نشین خرم‌آباد انجام شده است، اظهار کرد: مراسم شب اربعین و موکب دانشجویی در ایام دهه اول محرم توسط دانشجویان و توزیع رایگان ماسک و ضدعفونی نیز انجام شده است.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی لرستان تصریح کرد: به علت کرونا نتوانستیم نشست‌ها و مراسمات مذهبی را به‌صورت حضوری داشته باشیم ولی در قالب فضای مجازی با محوریت عدالت آموزشی و مطالبه گری از نمایندگان مجلس جلسه‌ای با سخنگوی کمیسیون آموزشی مجلس برگزار شد که در قالب یک طرح مطالبه گری بود که مسائل و مشکلات آموزش‌وپرورش و کمبودها دانشگاه فرهنگیان و معلمان در این راستا بیان شد.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم سوگواری حضرت فاطمه معصومه (س) را در فضای مجازی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha