• شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99092922473
  • خبرنگار : 50224

راه‌اندازی مجدد دستگاه فیکو چشم پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

راه‌اندازی مجدد دستگاه فیکو چشم پزشکی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: با استقرار نیروی متخصص چشم‌پزشک و تمهیدات انجام شده، دستگاه فیکو چشم پزشکی در بیمارستان دهدشت مجددا راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دستگاه فیکو چشم پزشکی در اتاق عمل بیمارستان راه اندازی و مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده از خدمات آن به ویژه انجام عمل کاتاراکت (آب مروارید) و اعمال جراحی اورژانسی همچون ترمیم پارگی چشم و پلک بهره‌مند خواهند شد.

دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در این خصوص گفت: شرایط خاص بیماران کرونایی و اختصاص بخش های مختلف بیمارستان به این بیماران در یکسال اخیر و کمبود نیروی متخصص چشم پزشک در دو سال گذشته،اعمال جراحی چشم پزشکی را دربیمارستان کنسل نمود که با پیگیری های انجام شده و تامین نیروی متخصص این امر و اختصاص یکی از بخش های بیمارستان به  این بیماران، خوشبختانه این اعمال جراحی مجددا در اتاق عمل بیمارستان فعال و مردم شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده و بخش های قلعه رئیسی و دیشموک و استانهای همجوار میتوانند از خدمات درمانی چشم پزشکی  در این مرکز درمانی بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی و تجهیزمجدد این دستگاه هزینه عمل های جراحی چشم پزشکی کاهش محسوسی پیدا کرد و مردم جهت انجام این اعمال جراحی مجبور به مراجعه به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار بودند که علاوه بر رنج سفر، بار مالی مضاعفی بر بیمار تحمیل می‌شد.

یاری نسب افزود: این دستگاه فیکو از مجهزترین و بروزترین دستگاه چشم‌پزشکی دنیا است  که ماهانه ظرفیت حدود 80 عمل جراحی آب مروارید در این مرکز درمانی با حضور متخصص توانمند وحاذق و کارشناسان مجرب اتاق عمل بیمارستان امکان پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha