• یکشنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99093023149
  • خبرنگار : 71575

فنونی‌زاده: اولسان از ضعیف‌ترین حریفان پرسپولیس بود/ همه مشکلات را دریبل زدیم به جز VAR

فنونی‌زاده: اولسان از ضعیف‌ترین حریفان پرسپولیس بود/ همه مشکلات را دریبل زدیم به جز VAR

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا توانست مشکلات زیادی را که سد راهش قرار گرفته بود، پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا، دیروز (شنبه) پرسپولیس ایران با نتیجه ۲ بر یک مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خورد تا نماینده کره برای دومین بار در تاریخ خود قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود؛ پیروزی که با دو پنالتی برای نماینده کره‌جنوبی رقم خورد و حاصل اشتباه‌های فردی بازیکنان پرسپولیس بود.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد شاگردان یحیی گل‌محمدی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما همه مشکلات را دریبل زدیم به جز  VAR. پرسپولیس تا رسیدن به فینال با همه مشکلات مثل کمبود بازیکن، محرومیت ستاره‌هایش و رفتن مهره‌های تاثیرگذارش کنار آمده بود و توانسته بود باغیرت به فینال آسیا برسد اما اشتباه‌های فردی و VAR مانع از به دست آوردن تنها جامی شد که جایش در ویترین افتخارات پرسپولیس خالی است.

وی ادامه داد: اولسان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌هایی بود که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با آن روبرو شده بود. شیری یکی از بهترین بازیکنان دیروز بود و متاسفانه تنها اشتباهش موقعیت ۱۰ درصد گل را به ۹۹ درصد تغییر داد. نباید فشار را روی او افزایش داد. همچنین گل‌محمدی نیز می‌توانست تعویض‌هایش را زودتر انجام دهد و شجاعی را حدود دقیقه ۶۰ به جای عالیشاهی به زمین بفرستد که برای تیم خیلی دوید و تلاش کرده بود. یحیی حتی می‌توانست در ترکیب اولیه همانند بازی‌های مرحله گروهی، شیری را روی نیمکت بگذارد و از نعمتی در دفاع چپ استفاده کند و کامیابی نیا و سرلک هافبک‌های دفاعی باشند و بشار به جای هافبک مرکزی، در بال راست بازی کند.

فنونی‌زاده اضافه کرد: بعد از شروع مجدد لیگ قهرمانان بازیکنانی به پرسپولیس اضافه شدند که تجربه آسیایی نداشتند. بی‌ادعا بودن آن‌ها باعث شد تا خیلی خوب از سد رقبا بگذرند و اگر بازیکنی مثل آل‌کثیر بیشتر تجربه آسیایی داشت، هیچوقت بستر محرومیتش را فراهم نمی‌کرد. بازیکن خوبی این فصل به تیم اضافه شدند و حالا تجربه کافی برای لیگ قهرمانان فصل آینده را دارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره آینده این تیم گفت: حالا یحیی دورانی را سپری می‌کند که برانکو هم تجربه کرده بود. ستاره‌های تیم رفته‌اند و تیم کمبود مهره دارد اما انسجام و همدلی مهم‌ترین نکته ای است که گل‌محمدی باید به تیمش گوشزد کند. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که قهرمان لیگ برتر شود و فرقش با فینال آسیا این است که بازیکنانی چون وحید امیری و احسان پهلوان را در ادامه لیگ در اختیار خواهیم داشت. من به یحیی و تیمش امیدوارم و با پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر، خاطره تلخ نایب قهرمانی در آسیا فراموش خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۳۰ ۱۲:۴۸

آقای فنونی زاده var را نباید دریبل زد، var برای اجرای عدالت در زمین هست حالا شما میخواهی دریبلش بزنی؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۳۰ ۱۴:۴۴

تیم اولسان کجا ضعیف ترین بود؟!!! تیمی که تا رسیدن به فینال تمام حریفانش را با برد قاطع، قلع و‌ قمع کرده بود ضعیفه؟!! ضعیف تیم‌های ایرانی هستند که سال‌هاست در مقابل تیم‌های کره ای و ژاپنی حرفی برای گفتن ندارند جناب فنونی زاده.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۳۰ ۱۵:۱۴

باختن جزیی از دنیای فوتبال و دنیاست.... باختید که باختید.... حالا می‌خواید چیکار کنید... باختم خوبه.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۳۰ ۱۶:۳۷

مربی که نتونه از نفرات ذخیره تیمش استفاده کنه، باید شرمنده طرفدران باشد.

avatar
۱۳۹۹-۰۹-۳۰ ۱۸:۰۱

var مقصر نیست بی‌عرضگی و پخته نبودن بازیکنان در جام ملت‌ها و در این جام دامن فوتبال ما را گرفت حرف درست بزن لطفا اگر کارشناسی می‌کنی نه اینکه اصل را ول کنی بچسبی به فرع

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۱ ۱۲:۰۳

لباس قهرمانی آسیا برای تیم های باشگاهی ایرانی و تیم ملی، گشاده. خداوند هم جای حق نشسته. تیم های عربی و ژاپنی و کره خیلی زحمت می کشند تا به اینجا برسن. ما فقط انرژی می‌ذایم و غیرتی بازی می‌کنیم. اگر قرار باشه حق به حقدار برسه کاملا حق بود این بازی.