• یکشنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99093023171
  • خبرنگار : 71565

نظری: مدعیان اصلاحات و اعتدال سفره‌های مردم را کوچک کرده‌اند

نظری: مدعیان اصلاحات و اعتدال سفره‌های مردم را کوچک کرده‌اند

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با ادعای اینکه مدعیان اصلاحات و اعتدال در این سال ها سفره مردم را کوچکتر کرده اند، افزود: آنها این روزها بار دیگر به انتخابات آمریکا دخیل بسته و آینده اقتصاد کشور را در پیروزی این یا آن نامزد ریاست جمهوری آمریکا جست‌وجو می‌کنند.

به گزارش ایسنا، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و تقدیر از اقدامات و زحمات پرستاران و کادر درمانی کشور گفت: این روزها و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متاسفانه شاهد ارسال پالس‌های مجدد کرنش سازش و التماس برای گشودن باب مذاکره با سردمداران کاخ سفید  بوده‌ایم. 

وی با بیان این که «هرکجا فرصت فراهم باشد اقدامات و وظایف خودمان را انجام می دهیم کسی حق ندارد فرصت سوزی کند و باید از فرصت‌ها بر مبنای ملی و وحدت ملی استفاده کنیم» ابراز عقیده کرد: مدعیان اصلاحات و اعتدال همه مسائل کشور را به آمریکا و برجام گره زده و سفره مردم را هر روز کوچکتر از روز قبل کرده‌اند، این روزها بار دیگر به انتخابات آمریکا دخیل بسته و آینده اقتصاد کشور را در پیروزی این یا آن نامزد ریاست جمهوری آمریکا جست‌وجو می‌کنند. 

نماینده مردم خمین در مجلس اظهار کرد: این جریان سیاسی که هیچ برنامه‌ای برای برون رفت مشکلات کشور ندارد در تلاشند با ایجاد دوقطبی مخرب دیگری و دادن آدرس‌های غلط کشور را وارد دور باطل تازه‌ای نمایند، آیا مدعیان اصلاحات و اعتدال آن هم پس از ۷ سال آزمون و خطا این حقیقت مسلم را درک نکرده‌اند که مهار تورم و حل بسیاری از مشکلات امروز کشور به مذاکره و تحریم ربطی ندارد و با اندکی تدبیر، همت، شجاعت، غیرت و ایمان بخدا بجای کدخدا قابل حل است؟ وقتی آقای بایدن در اظهارات خود عنوان می‌کند راه هوشمندانه تری برای سخت گیری بر ایران وجود دارد، در واقع ایشان بازگشت به برجام را آغازی برای تشدید محدودیت‌های هسته‌ای و برجامی و ابزاری برای فشار بیشتر به ایران در حوزه‌های دیگر نظیر موشکی، منطقه ای و حقوق بشری لحاظ نموده است.  باید چند بار از یک سوراخ گزیده شوید؟

این عضو کمیسیون کشاورزی در مخالفت با FATF  نیز ابراز عقیده کرد: چطور به دنبال احیاء سندی هستید که از ۳۷ عضو این معاهده بعضی خود منشاء برجسته پولشویی، تامین مالی تروریسم و اشاعه آن هستند که دولت تروریسم آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و قاتلان شهید سلیمانی و فخری زاده از آن جمله اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha