• دوشنبه / ۱ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99100100080
  • منبع : بنیاد شهید

مدافعان سلامت با صبر و مقاومت زینب‌گونه حماسه آفریدند

مدافعان سلامت با صبر و مقاومت زینب‌گونه حماسه آفریدند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرستاران با الگوگیری از حضرت زینب (س) و با صبر و مقاومت برای حفظ سلامت مردم حماسه آفریدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری عصر روز گذشته در محفل انس با قرآن کریم و گرامیداشت شهدای مدافع سلامت و تجلیل از مقام پرستار در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیاء (ص) با پرستاران و مدافعان عرصه سلامت این بیمارستان دیدار و از آنها تجلیل کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد در این مراسم با تبریک میلاد خجسته حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: ایثار شهدای عرصه سلامت و خدمات پرستاران در امتداد رسالت حضرت زینب (س) و تأمین‌کننده امنیت و آرامش جامعه است لذا پرستاران و کادر درمانی امروز چراغ راه جامعه هستند.
حجت‌الاسلام شکری افزود: در شرایط کنونی پرستاری به عرصه‌ای از نبرد تاریخی انسان با بیماری و همه‌گیری به عنوان مانع رشد بشریت تبدیل شده و مبارزه برای شناخت بیماری و درمان بیماران، محل ظهور یک جلوه مهم از جهاد، صبر و ایثار پرستاران در نظام سلامت کشور شده است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با بیان اینکه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور با همت پرستاران تبدیل به محل خدمت و عبادت مدافعان سلامت شده است، خطاب به آنان گفت: شما امنیت بخش زندگی توأم با سلامت مردم هستید. با عشق به خدا و به کار خیر به کارتان ادامه دهید و امید است اجر این تلاش و جان‌فشانی را هم از مردم و مسئولین و هم از خداوند متعال بگیرید.
در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع سلامت، «مصطفی خرمشاهی»، «کوروش نیک نیایی»، «علی فراهانی» و «عزیز شرف زاده اقدم» و جمعی از پرستاران و مدافعان عرصه سلامت بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) با حضور حجت الاسلام و المسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران تجلیل و قدردانی شد.
در ادامه این مراسم عباس سلیمی، خادم‌القرآن و معاون فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به سخنرانی پرداخت و قاریان قرآن کریم آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha