• دوشنبه / ۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99100100672
  • خبرنگار : 50324

پرستاران در برابر کرونا سینه سپر کردند /بهترین نیروهای پرستاری را از دست دادیم

پرستاران در برابر کرونا سینه سپر کردند /بهترین نیروهای پرستاری را از دست دادیم

ایسنا/بوشهر رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پرستاران بی ادعا، آگاهانه و با شجاعت در برابر ویروس کرونا سینه سپر کردند و در این ۱۰ ماه شجاعانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کووید ۱۹ بودند.

سعید کشمیری در جشن روز پرستار در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: خیلی سخت است که یک نفر با آگاهی کامل وارد شغلی شود که برای سلامتی آن خطرناک باشد اما پرستاران آگاهانه بدون این که حتی لحظه‌ای درنگ، پای تمام سختی‌ها، کمبودها و مشکلاتی که گریبان گیر کشور است ایستاده‌اند که همه ما مدیون این عزیزان هستیم.

وی تصریح کرد: پرستاران سربازان خوش نام نظام سلامت هستند و زحمات بسیاری کشیدند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه با وجود کادر درمان به ویژه پرستاران خوشبختانه در استان بوشهر هیچ بیماری بدون مراقب نماند، اضافه کرد: پرستاران زحمتکش و بی ادعای هستند و ناشناخته برای سلامت مردم تلاش می‌کنند و ما مدیون این عزیزان هستیم. هر روز، روز پرستار است و باید سپاسگزار آنها باشیم.

رعایت پروتکل‌ها بهترین هدیه به پرستاران است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پرستاران با تأسی از حضرت زینب (س) در روزهای کرونایی با مراقبت از بیماران همپای پزشکان و دیگر کارکنان بخش بهداشت و درمان آبروی حوزه سلامت را حفظ کنند.

جعفر زارعی زاده اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم بهترین هدیه به پرستاران است.

وی با بیان اینکه بهترین نیروهای پرستاری را از دست دادیم و داغدار تک‌تک این عزیزان هستیم، تصریح کرد: وظیفه ما این است زحمات تک‌تک کارکنان حوزه سلامت به ویژه پرستاران را ارج بگذاریم. با توجه به اینکه در ایام کرونا فشار بالایی بر دوش پرستاران تحمیل می‌شود، توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کاهش میزان بستری‌ها و کاستن از فشار کاری کادر درمان و پرستاران بااهمیت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha