• سه‌شنبه / ۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99100201245
  • خبرنگار : 71565

نظری: با کنار نهادن دعواهای بی خاصیت به فکر ملت باشیم

نظری: با کنار نهادن دعواهای بی خاصیت به فکر ملت باشیم

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آیا می دانید که گروهی نفوذ کرده بی وجدان با تنظیم رانت های وحشتناک در تمامی حوزه های اقتصادی میدان دار شده اند؟ از خودروسازی تا مافیای کنکور، از واردات انحصاری تا دریافت امتیازات طلایی رد پای آن ها دیده می شود و با ساختن دعواهای غیرواقعی و بی خاصیت ذهن مردم و دلسوزان را از مشکلات به دور می کنند.

به گزارش ایسنا، سید غنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس در ابتدا با بیان اینکه مطرح نمودن نسبت های ناروا توسط عنصر فریب خورده و ساده لوح به مقام عظمای ولایت را محکوم می کنیم و نمی گذاریم جای جلاد و شهید تغییر کند؛ در بخش دیگ، اظهار کرد: وزرای محترم مردم منتظر اقدام هستند و گفتاردرمانی مشکلی را حل نمی کند، اجرای صحیح و کامل رتبه بندی معلمان مطالبه ای جدی است، آقای رییس جمهور مجلس در راس امور است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود ضمن اینکه از زحمات کادر درمانی حوزه انتخابیه در مبارزه با کرونا ویروس تشکر کرد، گفت: وزیر بهداشت با جدیت تمام در خصوص رفع مشکلات نیروی انسانی و مطالبات آن ها دستورات لازم را صادر کند، مشکلات آب شرب مناطق شهری و روستایی حوزه انتخابیه بسیاری از مردم را دچار مشکل کرده است و بلاتکلیفی سد های حوزه انتخابیه موجب رکود کشاورزی و افزایش مهاجرت از منطقه شده است، وزیر نیرو به این موضوع ورود کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: نمایندگان با اتحاد و هم افزایی در خصوص سهام عدالت جاماندگان، تقویب بازار بورس و حل مشکل نیروهای قرادادی و شرکتی دستگاه ها تلاش کنند و این تبعیض را برای همیشه حل کنند، مناسب سازی حقوق بازنشستگان به دلیل افزایش ناچیز حقوق نتوانست رضایت این عزیزان را جلب کند پس باید نسبت به افزایش متناسب با تورم اقدام شود.

نظری خطاب به تصمیم گیران و نخبگان کشور اظهار کرد: چگونه است که پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان اجرای کامل برخی از اصول قانون اساسی از جمله اصل ۱۵ و ۱۹ مغفول مانده است؟ چگونه مدیریت شده است که گروهی اندک روز به روز فربه تر و عموم ملت نحیف تر و فقیر تر شدند؟ کدام وجدان انسانی از فقر، تنگدستی، کوله بری و زباله گردی می تواند آسوده باشد؟ می توان لحظه ای شرمنده شدن کارگری بیکار را در مقابل همسر و فرزند تصور کرد؟ آیا می دانید که گروهی نفوذ کرده بی وجدان با تنظیم رانت های وحشتناک در تمامی حوزه های اقتصادی میدان دار شده اند؟ از خودروسازی تا مافیای کنکور، از واردات انحصاری تا دریافت امتیازات طلایی رد پای آن ها دیده می شود و با ساختن دعواهای غیرواقعی و بی خاصیت ذهن مردم و دلسوزان را از مشکلات به دور می کنند.

وی در پایان اضافه کرد: آیا وقت آن نرسیده که با کنار نهادن دعواهای بی خاصیت به فکر ملت باشیم؟ فردا دیر است، این دریافتن مردم همان رسالت دینی و انسانی مسئولان و نخبگان می باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha