• سه‌شنبه / ۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99100201389
  • خبرنگار : 30054

آیا چمن مصنوعی از چمن طبیعی بهتر است؟

آیا چمن مصنوعی از چمن طبیعی بهتر است؟

نگهداری و رسیدگی به حیاط مجهز به چمن مصنوعی و نگهداری از چمن طبیعی حیاط، دو موضوع کاملا مجزا و متفاوت است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چمن سرا، در واقع زمانی که به ظاهر، هزینه، امنیت و شرایط نگهداری از آن ها فکر می کنیم، متوجه تفاوت های بسیاری می شویم.

گروه چمن سرا به عنوان مرکز پخش و ارائه بهترین و باکیفیت ترین چمن مصنوعی می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای سبز کردن حیاط و یا هر جایی که مدنظر دارید، باشد. کیفیت در ساخت و زیبایی ظاهری و ماندگاری بالای محصولات چمن سرا می تواند خیال شما را از هر جهت بابت چشم انداز سبزی که می خواهید به وجود آورید، راحت سازد.

و اما کدام یک بهتر است: چمن مصنوعی یا طبیعی؟

. نگهداری از چمن طبیعی نیازمند تلاش های فیزیکی بسیاری است تا همیشه سرحال و با طراوت به نظر برسد. ممکن است در این راستا نیاز به چنین مواردی داشته باشید: آبیاری، هرس کردن، کود دادن، علف کش ها، آفت کش ها، احیای مجدد آن به وسیله بذر پاشی.

این در حالی است که با چمن مصنوعی نیازی به هیچ یک از موارد بالا ندارید. جمع آوری آشغال و شاخ و برگ درختان، شانه زدن و آب پاشی هر چند وقت یک بار چمن مصنوعی تنها کارهایی است که باید برای مراقبت از آن انجام دهید.

. وجود چمنی که روی آن احساس راحتی کنید و از آن نهایت لذت را ببرید، یک بخش ضروری از روند تصمیم گیری برای ایجاد فضای سبز در منزلتان می باشد. نشستن روی چمن طبیعی حس آرامش و نرم و لطیف بودن را به ما می دهد، اما توجه به اینکه الزامی است که می تواند در معرض رفت و آمد مکرر، اشعه های UV نورخورشید، بازی کردن حیوانات و یا وجود اسباب و اثاثیه روی آن، به سادگی از بین برود و بخش های قهوه ای رنگ و ناخوشایندی را در فضای سبز شما ایجاد نماید.

شاید شما هم شنیده باشید که چمن مصنوعی نمی تواند به این اندازه نرم و لطیف احساس شود، اما ما این جا هستیم تا به شما بگوییم که این موضوع شایعه ای بیش نیست.

چمن مصنوعی گروه چمن سرا ظاهر طبیعی دارد و هم چنین با لمس آن نیز نرمی و لطافت را احساس خواهید کرد. همین موضوع باعث شده تا چمن مصنوعی ایده آلی برای خانواده و حیوانات خانگی شما ارائه نماید.

نیاز به یادآوری نیست که چمن مصنوعی تحت فشار فیزیکی و گرمایی، هرگز قهوه ای نشده و از بین نمی رود.

. حفظ امنیت اعضای خانواده همیشه اولویت درجه یک در زمینه طراحی فضای سبز به شمار می رود. اگر می خواهید زمین بازی برای کودکان خود ترتیب دهید، چمن مصنوعی می تواند بهترین گزینه روی میز باشد.  

دقت داشته باشید که چمن طبیعی شاید زیبا و نرم و لطف احساس شود، اما نمی تواند تضمین خوبی برای محافظت از کودکان دلبندتان باشد.

. به منظور نگهداری و مراقبت از چمن طبیعی، باید متحمل هزینه قبض آب بالایی شوید. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه می شود از یک چمنی استفاده کنید که هزینه قبض آب شما را به طرز چشمگیری کاهش دهد؟

با نصب استفاده از چمن مصنوعی این موضوع امکان پذیر خواهد بود، زیرا اصلا نیازی آبیاری ندارد تا سرحال و شاداب به نظر برسد و زیبای چشم انداز شما را حفظ کند.

با انتخاب گروه چمن سرا، بهترین فضای سبز را به اعضای خانواده خود هدیه دهید. اعضای تیم گروه چمن سرا در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. از این رو برای سبز شدن دنیای خود، لحظه ای تردید نکنید.

سرایتان سبز با چمن سرا

www.chamansara.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha