• سه‌شنبه / ۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99100201452
  • خبرنگار : 30054

۴ روش شستشوی شیشه

۴ روش شستشوی شیشه

۴ روش شستشوی شیشه به وسیله مواد شوینده به شرح ذیل می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ارتفاع کاران سایت، شستشوی شیشه با سرکه: برای شستشوی شیشه ها با شوینده سرکه کافیست نصف فنجان سرکه را در یک لیتر آب حل کنید سپس به وسیله یک کارتک ابتدا سطح شیشه را از کثیفی هایی مثل فضله کبوتر ویا غیره را تمیز می کنیم، سپس می توانیم به دو روش به وسیله تی و یا روزنامه تمیز کین راحترین کار به وسیله ابر و تی میباشد، برای شستشو شیشه به این وسیله می باید ابتدا محلول شوینده که از ترکیب سرکه و همچنین آب به دست آمده را به سطح شیشه آغشته نمایید و با چند بار کشیدن ابر آلودگی و یا کثیفی را در سطح شیشه تمیز نمی آیید، سپس به وسیله ای شیشه که در ابزار فروشی ها و برخی از سوپرمارکت ها موجود است و تهیه کرده ای آب کثیف را از روی سطح شیشه جمع نمایید در انتها اطراف شیشه را به وسیله یک دستمال تمیز تمیز نمایید، در روش دوم محلول شستشوی سرکه را ابتدا به وسیله ابر روی شیشه آغشته نمایید سپس به وسیله روزنامه و یا دستمال سطح را تمیز کنید.

۱. دقت فرمایید که این روشهای شستشو صرفا برای شستشوی شیشه می باشد که دسترسی آسان به شیشه وجود دارد برای شستشوی شیشه نما پیشنهاد می گردد که با شرکت ارتفاع کاران سایت که در زمینه شستشوی نما بدون داربست به وسیله تکنیک طناب تماس فرمایید.

۲. شستشوی شیشه به وسیله آب لیمو جهت تهیه محلول شینده شیشه به وسیله آب لیمو یک پیمانه آب لیمو را سه پیمانه آب جوشیده شده مخلوط کرده سپس به وسیله ابر و تی و یا اسپری کردن بر روی سطح شیشه اقدام به تمیزی نما می کنیم.

۳. شستشو شیشه به وسیله جرم بر برای شستشوی شیشه که جرم سنگین تری دارند همانند چربی می توانید از این محلول ترکیبی شستشو دهنده استفاده نمایید مایع جرم گیر شیرآلات را با نسبت ۱ به ۳ یعنی یک واحد جرم گیر سه واحد آب لازم به توضیح آب را قبل از مخلوط کردن بجوشانید تا املاح اب گرفته شود سپس این دو محلول را با نسبت دکر شده مخلوط کنید لازم به ذکر است برای استفاده از این محلول شوینده قبل از استفاده حتما پنجره ها را باز کنید تا گردش هوا در واحد وجود داشته باشد سپس اقدام به استفاده از این محلول شوینده اقدام فرمایید، برای استفاده از این ترکیب شوینده بهتر است از ابر و تی استفاده فرمایید به وسیله تی سطح شیشه را پاک سپس به وسیله تی اب کثیف شیشه جمع میکنیم.

۴. محلول شوینده الکلی، برای تهیه این محلول شوینده قوی یک فنجان الکل با نیم لیتر آب جوشیده و به اندازه ¼ فنجان  سرکه را مخلوط می کنیم پس از مخلوط کردن قبل از استفاده این محلول پیشنهاد می شود با باز کردن گردش هوا را ایجاد فرمایید سپس اقدام به شستشوی شیشه با این محلول اقدام فرمایید برای استفاده از این محلول شوینده می توانید به وسیله اسپری کردن با استفاده از روزنامه و یا به وسیله ابر و تی اقدام به شستسوی شیشه فرمایید برای مشاهده روش های دیگر شستشوی شیشه می توانید از وبسایت ارتفاع کاران سایت شستشوی نما دیدن نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha