• چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99100302143
  • خبرنگار : 30054

اهمیت موشن گرافیک در برندسازی لوگو را بیشتر بدانید

اهمیت موشن گرافیک در برندسازی لوگو را بیشتر بدانید

یکی از المان های برندسازی و جایگاه سازی در دنیای امروز لوگو یا آرم شرکت است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ریگل، طراحی لوگو اگر با هوشمندی و خلاقیت همراه باشد، نام شرکت را در ذهن ها ثبت می نماید. در طراحی لوگو از رنگ هایی استفاده می شود که در عین جذابیت بصری معنا و مفهوم نیز دارند.

رنگ ها باید در ببینده تاثیر گذاشته و او را جذب نمایند. حروف و خطوطی که طراحی می شوند باید با زمینه کاری شرکت و برند همخوانی داشته و توجه ببینده را جلب نمایند.

لگوی شرکت به شکلی معرفی کننده آن است و باید به شکلی طراحی شود که در یکبار دیده شدن بتواند زمینه کاری شرکت را تا حدودی معرفی نماید. اما موشن گرفیک تکمیل کننده هدف لگو برای برندسازی و معرفی شرکت است.

موشن گرافیک به شکلی جذاب و کاربر پسند زمینه کاری یک شرکت را بررسی کرده و آن را برای ببینده در قالب یک داستان بیان می کند. در دنیای امروز موشن گرافیک بهترین راه جذب مخاطب و مشتری می باشد. دلیل این امر را در چند نکته می توان دید:

موشن گرافیک کاربر پسند است

برخلاف تبلیغات بنری و تبلیغات متنی، موشن گرافیک به عنوان تبلیغات ویدیوئی جذابیت دارد. اگر طراحی موشن گرافیک با خلاقیت و هوشمندی انجام شود ممکن است ببینده را در جای خود میخکوب کند. او خود را در نقش اول موشن گرافیک قرار داده و همزادپنداری می کند. از این جهت تبلیغات برای ببینده و حتی خانواده او جذاب خواهد بود.

استفاده از رنگ های مرتبط، اکت های جذاب و متن های صورتی تاثیرگذار به کاربر پسند بودن این روش تبلیغ کمک می کند. حال استفاده موشن گرافیک به کمک طراحی لگو آماده و آن را از حالت تصویر به حالت ویدئو تبدیل نموده است. طبیعی است که تاثیر گذاری انواع مدیا با هم متفاوت است و در میان بیشترین تاثیر گذاری به ویدئو تعلق دارد.

موشن گرافیک دیده می شود

همان طور که گفته شد طراحی لگو به عنوان نماد شرکت با اهمیت است اما در نگاه اول کمتر دیده می شود. اگر موشن گرافیک در طراحی لگو استفاده شود، حرکت و اکت لوگو در نگاه اول ببینده را جذب کرده و اگر نکته بارز و شاخصی در آن دیده شود حتما با لبخند رضایت بیننده همراه خواهد بود.

موشن گرافیک همه چیز را توضیح می دهد

موشن گرافیک برخلاف دیگر انواع تبلیغات همه آنچه کاربر نیاز است ببنده بداند را در قالب تصاویر نشان می دهد. او نیاز ندارد وقت صرف کرده و متنی خسته کننده را بخواند تا با خدمات شرکت و محصولات برند آشنا شود. تنها با گوش کردن همه آنچه باید بداند را دریافت می کند.

این روش تبلیغات در مورد لوگو نیز صدق می کند و موشن گرافیک با حرکت و اکت دنیای طراحی لگو را گسترده نموده است. حرکت لوگو آن را هدفمندتر کرده و به انتقال اطلاعات بیشتر کمک می کند.

موشن گرافیک بیشتر در ذهن باقی می ماند

از لحاظ روانشناسی انیمیشن بیشتر از دیگر انواع مدیا در خاطر باقی می ماند. برای اثبات این ادعا باید گفت همه ما داستان تمام انیمیشن های دوران کودکی خود را به یاد داریم اما شاید کمتر تصاویر کتاب درسی خود را به خاطر بیاوریم. از آنجایی که موشن گرافیک شاخه خاصی از انیمیشن سازی است باید گفت که این مدل مدیا برای تبلیغات بهترین گزینه است.

لگو نیز به عنوان یک تصویر در یکبار دیده شدن کمتر در خاطر باقی می ماند، اما حرکت هدفمند و هوشمندانه که موشن گرافیک به آن می دهد احتمال در خاطر ماندن آن را افزایش می دهد.

همانطور که می دانید یکی از المان های برندسازی، مربوط به ماندن در حافظه مخاطب و مشتری است که موشن گرافیک به واقع شما را به این هدف می رساند.

سفارش موشن گرافیک هزینه بالایی ندارد

برخلاف تبلیغات تلویزیونی و ویدئویی، موشن گرافیک با کمترین هزینه انجام می شود. تصویربرداری از بازیگران هزینه بسیار بالایی به تولیدکننده و خدمات دهنده ایرانی تحمیل می کند در حالی که موشن گرافیک تنها تصاویر کارتونی است که در قالب رنگ های جذاب، متن های گیرا و اطلاعات کاربردی، به جرات بهتر از بعضی تبلیغات ویدئویی عمل می کند و هزینه کمتری برای تولیدکننده ایرانی به همراه دارد.

شما می توانید برای سفارش موشن گرافیک به شرکت ریگل  به آدرس اینترنتی rigel.ir سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره ۰۹۳۶۳۶۷۹۲۹۶ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.