• چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99100302165
  • خبرنگار : 71620

بخشی‌پور: اجازه ندهیم سیاست ما را از اقتصاد دور کند

بخشی‌پور: اجازه ندهیم سیاست ما را از اقتصاد دور کند

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سیاست نباید ما را از اقتصاد دور کند، گفت: بازی‌های سیاسی متعلق به سیاستمدارانی است که گرسنگی نکشیده‌اند و شرمنده فرزندان خود نشده‌اند چرا که سیاست برایشان رانت اقتصادی داشت.

به گزارش ایسنا، مجتبی بخشی‌پور در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: تحریم‌ها در شرایط مردم ایران بی‌تاثیر نیستند اما زالوصفتان داخلی با سوء استفاده از تحریم‌ها زندگی را چنان برای مردم سخت کرده‌اند که عشق و امید به زندگی برای مردم از بین رفته است. مردم زیر بار مشکلات معیشتی در رنج هستند و وضعیت‌شان روز به روز سخت‌تر می‌شود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از مردم توان تهیه روزمره زندگی خویش را ندارند بسیاری از کارمندان زندگی را به سختی می‌گذرانند وای به حال کارگران، بیکاران و طبقات ضعیف و اقشار آسیب‌پذیر جامعه.

وی با بیان این‌که فساد اقتصادی باعث آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است، گفت: قیمت کالاها روزانه در حال افزایش است و دولت هیچ‌گونه نظارتی بر وضعیت لجام‌گسیخته و آشفته بازار ندارد آیا این در شأن ملت و منزلت مردم ایران است؟ مردم ایرانی  که 7 درصد از منافع استراتژیک، 9 درصد از منابع طبیعی اعم از نفت، گاز، آب، جنگل، خاک حاصلخیز، دریا و بهترین اقلیم‌ها را دارا است؟

بخشی‌پور خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم چشم امید به این مجلس دارند بیایید دست به دست هم دهیم و راه‌حلی برای برون رفت از این وضعیت طراحی کنیم. ملت ما برای فداکاری آماده بوده است با مشکلات جنگ سوختند و ساختند و تورم، بیکاری، بلایای طبیعی و تحریم را تحمل کردند. 41 سال مردم به ما خدمت کردند حال وقت آن رسیده که دولت و مجلس شورای اسلامی در خدمت ملت باشد.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر این‌که سیاست نباید ما را از اقتصاد دور کند، گفت: نیاز ملت ما توسعه، عمران، ایجاد زیرساخت و اشتغال است. بازی‌های سیاسی متعلق به سیاستمدارانی است که تا به حال شرمنده فرزندانشان نشده‌اند و گرسنه نشده‌اند چرا که سیاست برای آنها رانت‌های اقتصادی به همراه آورده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha