• چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99100302206
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار خبرداد

تخریب ۲۵ فضای بی‌دفاع شهری در اسدآباد 

تخریب ۲۵ فضای بی‌دفاع شهری در اسدآباد 

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از تخریب ۲۵ مورد ساختمان و فضاهای بی‌دفاع شهری و اماکن مخروبه در شهر اسدآباد از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سعید کتابی چهارشنبه ۳ دی ماه در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: ساختمان‌های متروکه و مخروبه سطح شهر با عنوان فضاهای بی‌دفاع شهری که می تواند محلی برای رشد آسیب‌های اجتماعی و تجمع سارقان و معتادان باشد، با هدف ایمن‌سازی محلات تخریب و ساماندهی می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۴۶ نفر توسط آموزش  فنی‌وحرفه‌ای شهرستان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود یافتگان از اعتیاد از آموزش‌های مهارتی  بهره‌مند شده‌اند، افزود: با توجه به شرایط کرونا، آموزش‌های امسال در این راستا به‌صورت مجازی بوده که فنی‌و حرفه‌ای شهرستان با تعهد ۲۰ نفر تاکنون موفق به آموزش‌های مهارتی برای ۱۵ نفر در این حوزه شده است.

کتابی همچنین از افزایش ۳۵ درصدی کشفیات موادمخدر به نسبت سال گذشته در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: طرح‌های مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان ۱۳ درصد و دستگیری‌های مواد مخدر ۱۵ درصد به نسبت سال گذشته در شهرستان افزایش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۲۳ عطاری در سطح شهرستان، تصریح کرد: متأسفانه برخی از  عطاری‌ها  اقدام به عرضه برخی داروهای مواد مخدر می‌کنند که باید در این رابطه نظارت و سرکشی به عطاری‌ها به جد تشدید بیشتری یابد.

کتابی همچنین با تأکید بر لزوم و ضرورت راه‌اندازی گرمخانه توسط شهرداری در اسدآباد و جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان، خاطر نشان کرد: تا قبل از اتمام زمستان هر چه سریعتر شهرداری شهر باید نسبت به راه‌اندازی گرمخانه  اقدام کند.

ضرورت ایجاد مرکز Dic و MMT  در اسدآباد از دیگر مواردی بود که فرماندار شهرستان نسبت به آن تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha