• پنجشنبه / ۴ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99100402936
  • خبرنگار : 30054

امنیت را با ایران سازه با حفاظ پنجره، شاخ گوزنی، درب آکاردئونی تجربه کنید

امنیت را با ایران سازه با حفاظ پنجره، شاخ گوزنی، درب آکاردئونی تجربه کنید

در این مطلب در مورد سه شگفت انگیز بی نظیر صحبت می کنیم. درب آکاردئونی، نرده حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ پنجره سه فاکتوری هستند که برای ایمنی خانه بسیار اهمیت دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سازه، یکی از مواردی که باید برای امنیت خانه خود در نظر بگیرید، استفاده از درب آکاردئونی با کیفیت بالا و استحکام قابل قبول است.

درب آکاردئونی حفاظ ایمن برای درب خانه شما

حفاظ آکاردئونی ایران سازه در طرح های دوگل، حفاظ آکاردونی سه گل، چهارگل، ایتالیایی، شکلاتی پیچ طراحی می شود. بنابراین شما با هر سبک سلیقه می توانید از این درب ضد سرقت بهره مند شوید. از دیگر نکاتی که برای این حفاظ ایمن باید در نظر داشته باشید این است که با قفل های مخفی که دارد، به هیچ وجه راه عبور برای سارقین فراهم نمی کند.

درب آکاردئونی امروزه به یکی از پرفروش ترین های محصولات ایران سازه تبدیل شده است. درب آکاردئونی با قفل های کتابی و قفل های جدید مخفی تضمین کننده امنیت بالای خانه می باشد. این نرده سدی بسیار محکمی در برابر ورود افراد متجاوز و سارقین می باشد.

درب های تاشو آکاردئونی که از ساز آکاردئون الهام گرفته است، از جنس فولاد و آهن می باشد. این درب آکاردئونی با توجه به این که به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود جای کمی را اشغال می کند و در نتیجه برای آپارتمان ها گزینه مناسبی است.

ایران سازه تولیدکننده انواع محصولات فلزی با کیفیت است که توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

نرده حفاظ شاخ گوزنی زیبایی و امنیت را به ارمغان می آورد

یکی از فاکتورهای دیگری که برای افزایش امنیت ساختمان باید به آن توجه کنید، استفاده از نرده حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی است. در نظر داشته باشید که برای حفاظت ساختمان باید هزینه آن را بپردازید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه بدون تردید شما را شگفت زده می کند. به این علت که این شرکت بهترین و مستحکم ترین نرده حفاظ شاخ گوزنی را تولید می کند.

از فاکتورهایی که روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی موثر است در زیر اشاره ای شده است:

۱. تراکم میلگردهای در هم تنیده شده در قیمت حفاظ شاخ گوزنی موثر است.

۲. ارتفاع نرده حفاظ نیز فاکتور دیگری است که روی قیمت نهایی اثر می گذارد.

۳. متراژ مورد نیاز و وزن نرده نیز از دیگر معیارهای تاثیرگذار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی است.

نکته: تراکم حفاظ شاخ گوزنی از  شاخه۸ تا ۱۶ شاخه می باشد.  ارتفاع آن نیز برحسب نظر و سلیقه مشتری و نظر کارشناس تعیین می شود.

مزایایی حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر نرده حفاظ های دیوار

علت اینکه نرده شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ ها خواهان بالایی دارد این است که این نرده زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد. همچنین این حفاظ، از لحاظ امنیتی و حفاظتی نیز بی نظیر است. مدل های سنتی نرده روی دیوار زیبایی و استحکام زیادی ندارند به همین علت تقاضا برای آن ها هم کمتر است.

در ایران سازه تمامی فاکتورهای مورد نیاز برای ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی رعایت می شود. البته که این دلیل قیمت زیاد آن نیست. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

حفاظ پنجره، دریچه خانه شما را امن می کند

اگر به دنبال افزایش امنیت ساختمان هستید، بهتر است نرده حفاظ پنجره را برای خانه خود انتخاب کنید. ساده ترین روشی که می توان برای حفاظت از خانه به کار برد، نرده حفاظ پنجره آهنی است.

حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شود از جمله حفاظ های پنجره می توان به نرده پنجره فرفورژه، حفاظ پنجره استیل، نرده پنجره کلاسیک و یا سلطنتی نام برد.

برای لوکس کردن ساختمان خود می توانید به طرح های حفاظ پنجره که در سایت ایران سازه موجود است، بهره ببرید. امروزه توجه ویژه ای به نمای ساختمان می شود بنابراین استفاده از حفاظ پنجره شیک و مدرن با کیفیت بالا سبب می شود تا نمای خانه چشم همگان را به خود محسور کند.

ایمنی در دستان نرده حفاظ پنجره ایران سازه

حفاظ پنجره یکی از سازه های امنیتی و ایمنی برای انواع ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد. اگر به ساختمان های اطراف دقت کنید، می بینید که اکثرا حفاظ هایی پشت پنجره به کار برده اند. برای اینکه شما هم از قافله عقب نمانید، نیز بهترین و باکیفیت حفاظ پنجره را برای خانه خود انتخاب کنید.

ایران سازه در ساخت انواع حفاظ پنجره، جنبه های زیبایی شناسی و ضرایب ایمنی را در نظر می گیرند. تکنسین هایی که مشغول به ساخت نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه است، مهارت بالایی در برش های منظم و جوشکاری دقیق برای ایجاد طرح نهایی مشابه با تصویر مورد نظر شما را دارد.

برای اینکه از مشاوره و بازدید رایگان ایران سازه بهره مند شوید با کارشناس فروش با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha