• جمعه / ۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99100503537
  • خبرنگار : 71575

اخباری: تیم حریف با فحاشی بازی را متشنج کرد

اخباری: تیم حریف با فحاشی بازی را متشنج کرد

سرمربی موقت ماشین‌سازی به رفتار بازیکنان و کادرفنی نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد سعید اخباری مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و با بی‌دقتی آن‌ها را از دست دادیم. اسیر اتفاقات فوتبال شدیم و مستحق شکست نبودیم‌.

وی ادامه داد: ما تیمی بودیم که باید از شرایط بحرانی خارج می‌شدیم و باید رفته رفته بعد از حل کردن مشکلات دفاعی، فاز هجومی را برطرف کنیم. وقتی بازی گره می‌خورد، ضربات ایستگاهی گره بازی را باز می‌کند و ما روی یک غفلت گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم.

او درباره حواشی بازی و درگیری‌های پایان بازی توضیح داد: وقتی دیدم تیم حریف بیانیه‌ای را علیه داوری صادر کرد، جنجالی را شروع کرد. مگر ما چینش را تعیین می‌کنیم که اعتراض داشتند. اعتراض من این بود که سر بازیکن من آسیب دید و موقعیت مهمی هم نبود و اعتراض من برای این بود که مهم‌ترین نکته سلامت بازیکن است. اعتراض‌ها که زیاد شد، داور از سر رفع مسئولیت سوت می‌زد و فشار روی او زیاد شد. نمی‌دانم چرا تیم حریف این همه فحاشی می‌کرد و حتی دروازه‌بان آن‌ها بارها فحاشی کرد. امیدوارم ناظر بازی یک گزارش مناسب تدارک ببیند. هدف ما بردن بود اما آن‌ها بازی را خواباندند و با این فحاشی، زیبایی را از بین بردند و جو را متشنج کردند. به جز مجتبی حسینی، همه فحاشی می‌کردند و من حتی دروازه‌بان خودمان را هم آرام کردم. چینش داوران اذیت‌کننده است و کمیته داوران نباید برای این بازی داوری را انتخاب کند که اولین دیدارش است و او هم به دلیل ترک‌زبان بودن و ترس این که او را به تیم ما نسبت بدهند، به سود تیم حریف سوت بزند. امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

اخباری درباره پخش نشدن یک نیمه این دیدار گفت: من در جریان این موضوع نیستم و مسئولیت فنی ماشین‌سازی با من است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha