• جمعه / ۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99100503574
  • خبرنگار : 71518

فاضلی: باید از گل‌محمدی الگوبرداری کنیم / بازیکنانم با روح بزرگ بازی کردند

فاضلی: باید از گل‌محمدی الگوبرداری کنیم / بازیکنانم با روح بزرگ بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید بازیکنانش با روح بزرگی که دارند برابر پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش ایسنا، وحید فاضلی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی امروز نشان داد بازیکنان ما روح بزرگی دارند و با شرافت در این هوای سخت جنگیدند. به شرف آن‌ها درود میفرستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. پرسپولیس، نایب قهرمان آسیا در دقایقی حرفی برای گفتن نداشت. ترکیب این تیم نسبت به ترکیب فینال آسیا به مراتب قوی‌تر بود. وحید امیری و احسان پهلوان هم امروز بودند؛ اما بازیکنان من جنگیدند.

او افزود: ما خیلی خوب بودیم و روی یک صحنه که گل دریافت کردیم، نباید گل می‌خوردیم. برخی کارشناسان می‌گویند گل پرسپولیس در شرایط آفساید به  ثمر رسید چون نوراللهی مقابل دید دروازه‌بان ما ایستاده بود. با این حال از تیم داوری تشکر می‌کنم. از مالک باشگاه هم تشکر می‌کنم که کنار تیم بودند. به آقای گل‌محمدی هم تبریک می‌گویم که تیم خوبی دارند و امیدوارم آرامشی که آقای گل‌محمدی کنار زمین دارند، الگویی برای مربیان  جوان بشود. برخی نیمکت‌ها شلوغ می‌کنند اما به آقای گل‌محمدی درود می‌فرستم.

وی درباره شرایط جوی مسابقه هم گفت: ما روی سه تاکتیک برای گلزنی برنامه‌ریزی کرده بودیم و روی یکی از همین تاکتیک‌ها به گل رسیدیم. روی دو مورد دیگر هم می‌توانستیم به گل برسیم. ما تیم خوبی بودیم و تیم مغلوب نبودیم. موقعیت‌های نساجی نسبت به حریف چربش بیشتر داشت.

فاضلی در ادامه در پاسخ به این سوال که  مهرداد طهماسبی چرا در ترکیب تیم حضور داشت، گفت: طهماسبی خوب کار می‌کند و نیاز بود که بازی کند. مهرداد طهماسبی هم خوب کار کرد.

وی در ادامه گفت: برخی صحنه‌های مشکوک وجود داشت که کارشناسان باید نظر بدهند. به آقای بنیادی‌فر توصیه می‌کنم که در زمین مهربان‌تر باشند. اخراج دستیار من کارمان را سخت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha