• یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99100603893
  • خبرنگار : 71560

حسین پور: منافع ملی باید اولویت تمام مسئولان باشد نه منافع شخصی

حسین پور: منافع ملی باید اولویت تمام مسئولان باشد نه منافع شخصی

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که منافع عده ای در میانه راه مسئولیتشان با منافع ملی در تضاد قرار می گیرد و اینجاست که باید انتخابی صورت گیرد که به نفع مردم است. 

کمال حسین پور در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت پرداختن به تعارض منافع در حوزه های مختلف، بیان کرد: آنچه که بیش از هر چیزی در پرداختن به مسائل باید مد نظر قرار گیرد، منافع مردم است. در تمام برنامه ریزی ها در حوزه های مختلف مقصود نهایی باید رضایت مردم و حل مشکلات آنان باشد. این کمترین انتظاری است که از هر مسئولی در کشور می رود.

وی در ادامه اظهار کرد: منافع عده ای در میانه راه مسئولیتشان با منافع ملی در تضاد قرار می گیرد و اینجاست که باید انتخابی صورت گیرد که به نفع مردم است. به عنوان مثال امروز منافع عده ای در صنعت خودروسازی با منافع کشور در تضاد است که نتیجه آن وضعیت فعلی را در این بازار رقم زده است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس، تصریح کرد: یا در حوزه واردات شاهد هستیم که منافع عده ای خاص با منافع مردم در تضاد بوده که منجر شده میلیون ها دلار ارز از کشور خارج شود. یا در اجرای برخی از پروژه ها و قراردادهای پیمانکاری مجددا تعارض منافع خود را نشان داده نظیر پروژه چند میلیاردی قطار تهران به اصفهان که خوشبختانه متوقف شده است.

حسین پور تاکید کرد: هر مسئولی در هر جایگاهی که قرار دارد باید در اجرای وظایف خود منافع مردم را در اولویت قرار داده و برای توسعه ملی گام بردارد. آنچه که باید در اولویت مسئولان باشد منافع کشور است نه منافع شخصی. هرگامی که برمی داریم باید در جهت تامین منافع کشور باشد و نباید تعارضی با منفعت مردم داشته باشد. پرداختن به این مسئله در حیطه مسئولیت های مختلف امری ضروری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۰۲:۰۲

شما پیشقدم شو و منافع ملت رو در نظر بگیر. شاید الگویی بشید برای بقیه. با عمل نه با شعار و تریبون.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۰۷:۳۴

منافع ملی! خدایش بیامرزد!

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۰۷:۴۰

منافع ملی را امروزه باید در تعداد صفرهای حسابهای بانکی بعضی ها جستجو کرد.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۰۷:۵۸

نماینده یک ملت رو نگا