• شنبه / ۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99100604019
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس هیئت هندبال استان:

یک چهارم هندبالیست‌های کشور عضو تیم‌های اصفهانی هستند

یک چهارم هندبالیست‌های کشور عضو تیم‌های اصفهانی هستند

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: حضور ۵ تیم در لیگ برتر آقایان و بانوان نشان دهنده ظرفیت بالای هندبال اصفهان است، به طوری که حدود یک چهارم هندبالیست‌های کشور در تیم‌های اصفهانی عضویت دارند.

حسن افتخاری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برگزاری مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در اصفهان، اظهار کرد: امسال و در شرایط کرونا یکی از اقدامات خوب فدراسیون هندبال برگزاری مسابقات دسته یک در ۴ گروه ۶ تیمی است که دور اول آن در شهرهای مختلف آغاز شده و یکی از گروه‌های بسیار با انگیزه با تیم‌های خوب و فنی، تیم‌های گروه ب بود.

وی افزود: حضور تیم‌های سبزوار، مردوست و "سپاهان ب" موجب شده بود رقابت‌های بسیار خوب فنی و با کیفیتی را از تیم‌ها شاهد باشیم. فکر می‌کنم بعد از یک دهه این اتفاق خوب برای هندبال اصفهان رخ داد که با تشکیل تیم "سپاهان ب" سرمایه‌های جوان اصفهان در این تیم بازی کردند، جوانانی که می‌توانند آینده خوبی در تیم‌های بزرگسالان سپاهان و تیم ملی داشته باشند و باید از باشگاه سپاهان برای انجام چنین اقدام و سرمایه‌گذاری که برای هندبال باشگاهی خود، استان و تیم‌های ملی کرده‌ تشکر کرد.

رئیس هئیت هندبال استان اصفهان با اشاره به فعالیت خوب فدراسیون هندبال در شرایط کرونا، گفت: خوشبختانه فدراسیون هندبال فعالیت خود را در این شرایط رها نکرد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اولویت سلامت بازیکنان، لیگ برتر بانوان و آقایان را برگزار کرد، همچنین مسابقات دسته یک آقایان را نیز شروع کرد و مسابقات دسته یک بانوان هم در راه است.

وی تاکید کرد: استان اصفهان با داشتن ۳ تیم لیگ برتری فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن و رعد پدافند هوانیروز در بخش آقایان و دو تیم فولادمبارکه و ذوب آهن در بانوان بیشترین تعداد تیم‌های لیگ برتری کشوری را در کشور دارد که به نوعی یک چهارم هندبال کشور در تیم‌های اصفهان عضویت دارند و این نشان دهنده ظرفیت بسیار خوب اصفهان و نگاه حرفه‌ای باشگاه‌های اصفهان است که در کنار فدراسیون هندبال فعالیت می‌کنند.

افتخاری خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم‌های لیگ برتر در بخش سرمایه‌گذاری و نگاه به سرمایه‌های آینده هندبال استان و کشور باشگاه سپاهان اقدام به تشکیل تیم "سپاهان ب" و حضور در مسابقات دسته یک کرد تا این جوانان با کسب تجربه خود را برای رده‌های بالاتر و مسابقات سخت‌تر آماده کنند، در بخش بانوان نیز یک تیم در مسابقات دسته یک خواهیم داشت تا بتوانیم نیروهای نوجوان و جوان خود را محک بزنیم که از اواخر دی ماه نیز مسابقات آن‌ها شروع می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha