• شنبه / ۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99100604356
  • خبرنگار : 71506

صحبت‌های متفاوت دبیر و خزانه‌دار فدراسیون کشتی/ استقلال برای اجاره سالن توفیق پول داده است!

صحبت‌های متفاوت دبیر و خزانه‌دار فدراسیون کشتی/ استقلال برای اجاره سالن توفیق پول داده است!

در حالی‌که رییس فدراسیون کشتی بارها تاکید کرده بود باشگاه استقلال پولی بابت اسکان در سالن توفیق پرداخت نکرده است، با انتشار فیش واریزی توسط استقلال و تایید خزانه‌دار فدراسیون کشتی مشخص شد بیش از ۱۶ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز شده است.

به گزارش ایسنا، رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال روز گذشته (جمعه) با حضور در برنامه ورزش و مردم در بخشی از صحبت های خود و در واکنش به اظهارات رییس فدراسیون کشتی تاکید کرد، استفاده تیم استقلال از سالن توفیق جهت برگزاری اردو بر خلاف اظهارات رییس فدراسیون کشتی رایگان نبوده، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی بلافاصله در ارتباط تلفنی با این برنامه برای چندمین مرتبه تاکید کرد هیچ مبلغی از سوی تیم استقلال بابت استفاده از سالن توفیق به حساب فدراسیون کشتی واریز نشده است.

پس از اظهارات دبیر، مسئولان تیم استقلال فیش واریزی به حساب فدراسیون کشتی بابت استفاده از سالن توفیق را منتشر کردند که نشان داد استقلالی ها بر خلاف اظهارات رییس فدراسیون کشتی، مبلغ ۱۶ میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان بابت استفاده از سالن توفیق به حساب فدراسیون کشتی واریز کرده‌اند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره قرارداد سالن جهانبخت توفیق با باشگاه استقلال روز گذشته(جمعه) گفت: درباره قراردادی به مبلغ ۱۶ میلیون تومان صحبت و آن را در فضای مجازی منتشر کردند. این مبلغ هنوز به حساب فدراسیون کشتی واریز نشده است. تیم استقلال سه وعده در دورهای رفت و برگشت در این سالن حضور داشت. من خودم هر روز در جریان ریز مباحث مالی فدراسیون هستم. ۱۰ میلیون تومانی واریز کردند که ارتباطی به این موضوع نداشت و برای تبلیغات بوده است. این فیش ۱۶ میلیون تومانی را به ما بدهد تا بدانیم چه بوده است.

به گزارش ایسنا، هوشنگ محمدی خزانه دار فدراسیون کشتی لحظاتی پیش در اظهاراتی که بر روی سایت فدراسیون کشتی منتشر شده است، در اینباره گفت: اعضای تیم باشگاه استقلال تهران در سه نوبت به مدت ۱۰، ۱۴ و ۶ روز برای انجام تمرینات خود به منظور شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد، در سالن توفیق جهان بخت حضور داشتند.

وی ادامه داد: تنها واریزی این تیم برای اجاره سالن به مدت ۱۰ روز به مبلغ شانزده میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان در ۳۰ شهریور سال جاری بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۰۹:۰۳

علیرضا دبیر، دکترای دروغ، حاشیه‌سازی و شکایت علیه اهالی رسانه‌ای که قلم‌ به مزد نیستند ... از دانشگاه ناکجا آباد!