• شنبه / ۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99100604379
  • خبرنگار : 30054

معرفی درب آکاردئونی و حفاظ بوته ای صنایع فلزی کاوه

معرفی درب آکاردئونی و حفاظ بوته ای صنایع فلزی کاوه

اگر در حال برنامه‌ریزی برای ساخت ساختمان هستید، یا قصد دارید در معماری ساختمان خود تغییر ایجاد کنید، بهتر است امنیت را نیز در دستور کار خود قرار دهید.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام صنایع فلزی کاوه، این روزها شاید بتوان گفت بخش مهمی از انرژی افراد به تامین امنیت ساختمان و محوطه‌ها اختصاص داده می‌شود. در این زمینه تجهیزات مختلفی طراحی و تولید شده‌اند.

هر یک از بخش‌های ساختمان نیازمند نوع خاصی از تجهیزات بوده و با استفاده از امکانات متعددی می‌توان در بالا بردن امنیت آن‌ها موثر بود. برای مثال در افزایش امنیت دیوارهای محوطه‌ی خانه و ساختمان، استفاده از انواع حفاظ نرده نظیر حفاظ بوته ای بسیار کارآمد است. همچنین درب آکاردئونی گزینه‌ای مناسب برای افزایش استحکام درب‌ها و پنجره‌هاست.

علاوه بر امنیت و بالا بردن مقاومت ساختمان در برابر نفوذ، از صنایع فلزی برای افزایش ایمنی نیز استفاده می‌شود. انواع نرده‌ها و حفاظ‌ها همچون نرده راه پله ساده در همین راستا طراحی و تولید می‌شوند.

شناخت درب آکاردئونی

استفاده از درب‌های آکاردئونی کاوه برای محافظت از درب‌های ورودی و پنجره‌ها بسیار کارآمد و پر کاربرد است. این درب‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی که دارند از ورود ناخواسته‌ی افراد جلوگیری کرده و در واقع نقش یک حفاظ ضد سرقت را ایفا می‌کنند.

به همین دلیل به این درب‌ها، حفاظ آکاردئونی نیز گفته می‌شود. استفاده از این درب‌ها مزایای مختلفی دارد که در زیر مهم‌ترینِ آن‌ها را می‌خوانید:

. استحکام بسیار بالا: در حفاظ‌ها و نرده‌ها، استحکام یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هاست و شاید بتوان گفت که حرف اول را در بین خصوصیات مورد نیاز این تجهیزات می‌زند. استحکام سبب می‌شود تا تغییر شکل این تجهیزات با فشار و ابزار مختلف ممکن نباشد و کسی نتوانید به آن لطمه وارد کرده و از آن عبور کند.

. دوام: استحکام این تجهیزات علاوه بر افزایش امنیت، سبب بالا رفتن طول عمر آن‌ها نیز می‌شود. مواد اولیه‌ی مورد استفاده در این درب‌ها و ساختار آن‌ها به گونه‌ای‌ست که مدت زمان زیادی بدون تغییر و دفرمه شدن قابل استفاده‌اند.

. زیبایی: در استفاده از حفاظ‌ها و نرده‌ها دغدغه‌ی افراد تغییر شکل معماری و کم شدن زیبایی محیط ورودی‌ست. خوشبختانه با استفاده از درب‌های آکاردئونی به دلیل ساختاری که دارند این مشکل پیش نخواهد آمد.

. باز و بسته شدن روان و نرم: استفاده از درب‌های آکاردئونی به دلیل سهولت در باز و بسته شدن آن‌ها بسیار محبوب است. علاوه بر باز و بسته شدن آسان، این بسیار مهم است که این درب‌ها در هنگام باز و بسته شدن سر و صدای زیادی ایجاد نمی‌کنند. همچنین شکل باز و بسته شدن آن‌ها باعث می‌شود که فضای زیادی را نگرفته و در فضای ساختمان نیز صرفه‌جویی می‌شود.

کاربردهای درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی تنها برای ورودی آپارتمان‌ها و ساختمان‌ها استفاده نمی‌شود. بلکه از این حفاظ برای ایجاد حفاظ و کرکره در مغازه‌ها، دفاتر و مراکز تجاری نیز استفاده می‌شود.

دلیل تنوع در کاربرد این تجهیزات تنوع در طراحی و رنگ‌آمیزی آن‌هاست. همچنین این حفاظ‌ها به دلیل آن‌که با کمک سیستم رنگ آمیزی کوره‌ای رنگ می‌شوند، می‌توانند در محیط‌های بیرونی نیز استفاده شده و دچار خوردگی و زنگ زدگی نشوند. این مسئله خود باعث تنوع کاربری این تجهیزات می‌شود.

حفاظ بوته ای چیست؟

یکی دیگر از تولیدات مهم این مجموعه‌ها، انواع حفاظ های روی دیوار است. به دلیل اهمیت بالای امنیت، توجه به ساخت حفاظ توسط تولیدکنندگان صنایع فلزی بیش از پیش مشاهده می‌شود. این مسئله باعث شده است شاهد تنوع بسیار بالایی در تولید این حفاظ‌ ها باشیم.

حفاظ‌های روی دیوار در شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها، حفاظ بوته ای است. حفاظ بوته‌ای با توجه به ساختاری که دارد به این اسم نام‌گذاری شده است.

این حفاظ مملو از میله‌هایی با اندازه‌های مخلتف است که در کنار یکدیگر ساختاری منسجم و غیرقابل نفوذ بر روی دیوار ایجاد می‌کنند. نصب حفاظ بر روی دیوار سبب می‌شود. امکان عبور از روی آن‌ها غیر ممکن بوده و از ورود سارقین جلوگیری شود.

برای مشاهده تمامی مدل های حفاظ فلزی به آدرس ww.kmi.ir مراجعه کنید.

نکات مهم در انتخاب حفاظ بوته ای

برای انتخاب بهترین حفاظ بوته ای بهتر است نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. در زیر مهم‌ترین مسائلی را که در هنگام تهیه‌ی این حفاظ باید به خاطر داشته باشید مطرح شده است.

. ابعاد مناسبی را انتخاب کنید: در هنگام تهیه و نصب حفاظ بوته ای، توجه داشته باشید که بهتر است آن را متناسب با دیوار خود تهیه کنید. طول و ارتفاع دو پارامتر بسیار مهم در هنگام خرید این حفاظ‌ها هستند. بهتر است طول دیوار خود را اندازه گرفته و برای سفارش، آن را به صورت دقیق اعلام نمایید.

همچنین تناسب ارتفاع حفاظ با ارتفاع دیوار نیز امری مهم است که برای اطلاع از آن می‌توانید با مشاورین این حوزه تماس گرفته و از راهنمایی‌شان در این خصوص استفاده کنید.

. به کیفیت توجه کنید: کیفیت نرده حفاظ بسیار مهم است. در صورتی که نرده‌ی مورد نظر از کیفیت قطعات و جوشکاری مناسبی برخوردار نباشد طول عمر آن کاهش پیدا می‌کند.

. تراکم نرده را در نظر بگیرید: هر چه نرده حفاظ متراکم‌تر باشد، عبور از آن سخت‌تر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که بیشتر شدن تراکم می‌تواند افزایش قیمت آن را به همراه داشته باشد. پس بهتر است بین این پارامترها تعادلی مناسب برقرار کنید.

جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره 021284270 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی