• یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99100704993
  • خبرنگار : 71565

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد به شرح زیر است:

مقتدایی یه وزیر کار: حراست و نظارت بیشتر بر اموال بازنشستگان در سازمان زیرمجموعه وزارت کار، به رییس جمهور و وزیر راه: توجه جدی به معماری ایرانی - اسلامی در نماهای شهری.

علیرضا سلیمی به وزیر امور خارجه: جلوگیری از آسیب دیدن اقتصاد کشور با مشروط کردن آن به تحولات خارجی و استفاده از ظرفیت های داخلی.

آصفری و ۳۷ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: تامین بسته حمایتی برای اصنافی که در ایام کرونا با دستور دولت تعطیل شدند.

آصفری به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت:ضرورت توجه به مسئله گرانی مرغ به صورت اضطراری و جلوگیری از افزایش قیمت ها،

آصفری به وزیر صنعت: نظارت و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی و بی ضابطه قیمت تولیدات خودروسازان به ویژه ایران خودرو و سایپا.

دهنرده به وزیر کشاورزی: چه توجیهی برای گرانی قیمت مرغ وجود دارد؟ به رییس جمهور:علت بی برنامگی و فرافکنی وزرا در خصوص گرانی چیست؟

سیدجواد حسینی کیا به وزیر کشاورزی: لزوم اقدام و چاره اندیشی فوری در خصوص بی برنامگی و بی تدبیری در افزایش قیمت بی رویه و سربه فلک کشیده مرغ.

محبی نجم آبادی به همراه ۶ نفر از نمایندگان به وزیر کار: مساعدت برای جلوگیری از تخلیه ملک اجاره ای اوقافی مورد استفاده جامعه معلولان شهرستان سبزوار.

زنجانی حسنلوئی به وزرای کشاورزی و صنعت: علت بالارفتن سرسام آور قیمت مرغ

صدیف بدری به وزرای امور خارجه و نیرو: چرا وزارت امور خارجه و وزارت نیرو در خصوص تحقق دیپلماسی آب در مورد منابع آبی مشترک با کشور ترکیه به صورت انفعالی و خنثی عمل می‌کند؟

بابایی کارنامی به همراه ۹ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: چرا شهرداری ساری بیش از ۵ سال است که در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان مشکل دارد و وزارت کشور هیچ نقش حمایتی و نظارتی ایفا نمی‌کند.

ذاکر به وزیر اقتصاد: حل مشکل چک‌های برگشتی اصناف و بازاریان در ایام تعطیلی کرونا، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به قصور و عدم پوشش آموزش مجازی به دانش‌آموزان بدون موبایل در شهر و روستا.

شیوا قاسمی پور رییس جمهور: دلیل عدم اجرای برنامه جامع تالاب حوزه انتخابیه  و ضعف برنامه‌های زیست محیطی دولت چیست؟ به وزیر بهداشت: ضرورت جذب نیرو و کادر درمانی مورد نیاز بیمارستان‌های مریوان و سروآباد، لزوم تامین و انتقال تجهیزات مورد نیاز مرکز جامع سلامت و اورژانس شهرستان مریوان، به وزیر کار:تامین منابع مالی لازم برای بهداشت و معیشت معلولان ناتوان و مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا در شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

مقتدایی به وزیر کشور: ضرورت شناسایی مبادی ورود  قاچاق به کشور و جلوگیری از ورود آن.ث،به وزیر نفت: لزوم استماع و توجه به مطالبات نیروهای امریه طرح نظام صنعت نفت، به وزیر فرهنگ: ضرورت تلاش بیشتر در راستای نشر فرهنگ قرآنی.

حسین میرزایی به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: ضرورت تخصیص بودجه متناسب با وظایف و تکالیف بنیاد شهید و امور ایثارگان.

رضازاده به وزیر صنعت: لزوم تحویل خودروهای ثبت‌نامی ایران خودرو و سایپا در تاریخ مقرر.

رضازاده به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تعیین تکلیف نهضتی‌ها و حق‌التدریسی‌ها سال‌های ۹۱ تا ۹۹ و ادامه آموزش آنها در دانشگاه فرهنگیان.

محمودزاده به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزرای کشاورزی و راه: همکاری دستگاه‌های اجرایی کشاورزی و راه با سازمان ثبت مطابق ماده ۹ قانون حدنگار برای ثبت اسناد اراضی کشاورزی، ملی و مسکونی.

محمودزاده به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر راه: توجه به تجهیز و نوسازی راهداری در مناطق سردسیر.

محمودزاده به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم بازگشت به قانون مصوب مجلس و تفویض اختیار فوری همه وظایف تنظیم بازار به جهاد کشاورزی برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی از جمله مرغ.

یزدی خواه و ۹ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم جانمایی برای آرامستان‌های استان تهران.

ویس کرمی به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم روشنگری و عذرخواهی کلانتری به جهت اساعه به ساحت صاحب امام عظیم‌الشان.

حق‌وردی به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم برکناری عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل اساعه به ساحت امام عظیم‌الشان.

نماینده سنقر به وزیر جهاد کشاورزی؛ چرا وزارت جهاد کشاورزی برای تامین نهاده های دامی در زمان مقرر اقدام نکرده است.

مقتدایی به وزرای کار و صنعت: تسریع در اجرای کامل قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، به رییس جمهور در خصوص ضرورت نظارت حداکثری در مجموعه ها و شرکت های متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط این بنیاد.

مقتدایی به رییس جمهور،وزرای کشاورزی، ارتباطات، نفت، صنعت و کشور:ضرورت پاسخگویی به تذکرات کتبی نمایندگان در موعد مقرر و جلوگیری از تاخیر در پاسخگویی.

مهدی عسگری به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: انجام مطالعات تکمیلی مهندسی ارزش طرح های عمرانی درون شهری و مطالعات جامع ترافیکی همراه با تائید سازمان محیط زیست قبل از شروع طرح ها.

علیرضا عباسی به  رییس جمهور: علت مخالفت رییس جمهور با احیای قانون تمرکز وزارت جهاد کشاورزی با وجود به هم ریختگی و افزایش قیمت نهاده های دامی و به تبع آن محصولات کشاورزی چیست؟

ورناصری به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه: لزوم حل مشکل مسکن محرومان و ممانعت از تکرار حوادث اخیر در تخریب سرپناه محرومان.

محبی نجم آبادی به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر کشور:علت رفتار ناشایست ماموران مجری قانون و به کارگیری شیوه های غیراسلامی و غیراخلاقی با مردم گرفتار در شرایط فعلی کشور و دسترسی سخت به اشتغال مولد چیست؟

حسین میرزایی به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر علوم: لزوم تمدید کنکور ۱۴۰۰ برای داوطلبان نظام قدیم.

محمد تقی نقدعلی به همراه ۲ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش: لزوم عدم انتصاب افراد بدون سابقه ورزشی به عنوان مدیرعامل تیم استقلال.

بسطامی به وزرای کشاورزی و صنعت:علت افزایش قیمت مرغ چیست؟

محمد ابراهیم رضایی به رییس جمهور و وزرای کشاورزی و دادگستری و صنعت: ضرورت تامین مرغ، روغن و لزوم برخورد با برهم زنندگان بازار ارز.

فلاحی به رییس جمهور: لزوم رعایت عدالت و عدم برخورد سلیقه‌ای در تخصیص بودجه.

علیرضا سلیمی به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر اطلاعات: لزوم توضیح در مورد چگونگی حفاظت از دانشمندان هسته‌ای و سایر دانشمندان راهبردی و علت عدم اقدامات کافی در حفاظت و شناسایی تیم ترور.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha