• یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر
  • کد خبر: 99100705189
  • خبرنگار : 71599

ویدئو / تشییع پیکر سیدمصطفی فاطمی در بهشت زهرا

ویدئو / تشییع پیکر سیدمصطفی فاطمی در بهشت زهرا

پیکر مرحوم «سیدمصطفی فاطمی»، دندانپزشک، کوهنورد، مدرس دانشگاه و سردبیر سابق خبرگزاری ایسنا ظهر یکشنبه (7 دی) به خاک سپرده شد. دکتر فاطمی به همراه یک تیم کوهنوردی عازم ارتفاعات «قلعه دختر» بود که در کولاک و بهمن گرفتار شد و جان سپرد. پیکر او روز گذشته کشف و منتقل شد و امروز در بهشت زهرا (س) آرام گرفت. بر اساس وصیت مرحوم، داشتن کارت اهدای عضو و رضایت خانواده، برخی اعضای بدن او برای پیوند به بیماران اهدا شد.

تصویربردار و تدوینگر: نوید مرسلی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۱۸:۵۵

دوست دیرین سالیان دراز و هم دوره ای نارنین سید مصطفی فاطمی، دندان پزشکی متخصص و متعهد، خالص و مخلص، متواضع و فروتن، بی ریا و بی تکلف، زلال هم چون آیینه، مؤمن، خدا ترس، خداپرست، محب اهل بیت و دوستانشان و دشمن دشمنانشان... باشد که با اجداد طاهرینش محشور شود و بر سر سفرۀ کریمانۀ ایشان متنعم باشد. آمین طنین صدایش در گوش، برق نگاهش در جان و خیال دست مهربانش در دستان ما است. راستی چقدر جایش خالی است. فاطمی بود و فاطمی زیست و در ایام سوگواری فاطمی به اجدادش پیوست. ان شاء الله!

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۴ ۱۴:۴۷

سلام

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۷ ۲۲:۵۵

مگه قرار نیست تشیع فقط در حضور خانواده انجام بشه .این تبعیض دوگانگی در حکومت تا کی ادامه داره .ستاد کرونا برا کی میگه .

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۹ ۲۱:۴۵

درود به شما دوست عزیز و گرامی شادروان دکتر سید مصطفی فاطمی فردی حکومتی نبودند بلکه پزشکی مردمی ، دلسوز ، خیّر و مهربان بودند. تمامی دوستان آشنایان و مردم عزیز ایران که با این بزرگوار برخوردی داشتند متوجّه بزرگواری این پزشک عزیز و دلسوز مردمی شده اند. کسانی که نیز در مراسم خاکسپاری ایشان حضور داشتند از اعماق وجودشان خواستار حضور در مراسم آقای دکتر فاطمی بودند. امیدوارم دیدگاه شما و بقیه دوستانی که به صورت نا آگاهانه شکل گرفته است اصلاح گردد.