• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99100805931
  • منبع : روابط عمومی برنامه

سریال «خانه امن» ادامه دار است

سریال «خانه امن» ادامه دار است

کارگردان مجموعه تلویزیونی «خانه امن» از ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال «خانه امن»، احمد معظمی  همزمان با پایان آخرین قسمت از فصل اول این سریال یادداشتی را منتشر کرد و در بخشی از آن یادآور شد که این سریال بعد از حدود دو سال کار شبانه‌روزی در ۵۰ قسمت به پخش رسید و یکشنبه ۷ دی ماه با پخش قسمت پنجاهم بخشی از تلاش‌ها در نشان دادن زحمات و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان (ع) انجام شد.

او با تشکر از تیم سازنده و رسانه ها اعلام کرد که به زودی پیش‌تولید فصل دوم سریال «خانه امن» آغاز می‌شود و توضیح داد: قصد داریم در فصل دوم این سریال بخش‌های دیگری از تلاش‌هایی که برای امنیت کشور انجام می‌شود را نشان دهیم.

آخرین قسمت از مجموعه ۵۰ قسمتی «خانه امن» یکشنبه ـ ۷ دی ماه ـ از شبکه یک سیما پخش شد و پس از آن از امشب سریال «روزهای ابدی» روی آنتن می رود.

ملودرام «خانه امن» روایتی از یک پرونده جاسوسی ـ امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می کند که طی این ماجرا، پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۸ ۲۲:۲۲

این سریال عالی است من و خانواده ام خیلی دوست دار این سریال هستیم ممنون از عوامل برنامه ❤❤❤

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۲

سریال خیلی خوبی بود.ولی نباید زیاد وارد بحث عشق و عاشقی میشد.مثلا به زوج محسن و فرشته بیش از اندازه پرداخته شد.ولی در بخش امنیتی فوق العاده بود.

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۹ ۲۳:۱۳

😍😍😍

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۰۹ ۲۱:۲۷

سلام ممنونم از فیلم خوبتون من و خانواده ام خیلی دوست داشتیم عااااااااااالی بود😍😍👏👏👏👍👍

avatar
۱۳۹۹-۱۰-۱۳ ۰۷:۱۱

سلام فیلم خانه امن بسیار فیلم خوبی بود خیلی خوب نقش بازی کردن ومن نمره 20به تمام اونایی که در فیلم خانه امن بازی کردن ودست کار گردان وتهیه کننده درد نکنه واسه این فیلم واقعا"قشنگ بو د