• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99100806057
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

معاون استانداری کرمانشاه:

سالگرد شهادت سردار سلیمانی، فرصت ایجاد وحدت است

سالگرد شهادت سردار سلیمانی، فرصت ایجاد وحدت است

ایسنا/کرمانشاه معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر استفاده حداکثری از فضای نوین رسانه برای تبیین و ترویج افکار و ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی فرصتی برای ایجاد وحدت در جامعه است.

حسین خوش اقبال در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه اولویت امروز حفظ وحدت و وفاق است، اظهار کرد: باید مواظب بود که مبادا با یک نقد غیرکارشناسی جامعه ملتهب گردد و هزینه سازی شود.

وی گفت: قصوری که در استان دیده می‌شود عدم اطلاع رسانی به‌موقع است. ما حتی نتوانسته ایم در قبال جایگاهمان پاسخگو باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی حق بزرگی بر گردن نه تنها ایرانیان، بلکه تمام مسلمانان و بشریت دارد.

خوش اقبال تصریح کرد: ما کرمانشاهی ها بیشتر از دیگران قدر و ارزش جایگاه شهید سلیمانی را می دانیم. شهید سلیمانی در دو رویداد جای پای درخشانی در استان ما دارد. یکی در هنگامه یورش داعش به استانهای همسایه استان در عراق بود که علیرغم خیال باطل جاهلان داعشی برای حضور در مرزها، با ورود خود این حرکت را خنثی کرد.

وی افزود: مرحله دوم نیز تلاش این شهید عزیز برای بازگشایی مرز خسروی به عنوان آرزوی دیرینه کرمانشاهی ها بود. ما خدمات و ایثارگری ها شهید سلیمانی را فراموش نکرده ایم و نخواهیم کرد، چرا که دفاع از مکتب سلیمانی دفاع از ارزشهای شرافتمندانه ایرانی و اسلامی است.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ما امروز نیاز به تفکرات شهید سلیمانی داریم، افزود: با توجه به محدودیت های بیماری کرونا و عدم امکان برپایی تجمع، ابزاری جز فضای مجازی برای تبیین ابعاد شخصیتی ایشان نداریم.

خوش اقبال با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی الگو و اسوه تبعیت از ولایت بود، بیان داشت: باید از ابزار و امکانات استفاده کنیم و چهره و خدمات شهید و گفتار وی و همچنین احساسات پاکی که در شهادت وی تبلور یافتند را برجسته کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر تقویت امیدواری در میان جامعه تصریح کرد: اولویت امروز مدیران، خدمت به مردم و اطلاع رسانی اقدامات و خدمات است.

خوش اقبال با یادآوری ضرورت تقویت اعتماد عمومی، در توصیه به گروه‌ها و فعالان سیاسی اظهار داشت: همواره باید منافع استان و مصالح مردم در اولویت باشد و نباید به خاطر منافع سیاسی و جناحی یا انتخاباتی، منافع استان را هزینه کنیم.

وی همچنین با اشاره به تاثیر مخرب اخبار منفی در استان افزود: نباید از فضای موجود برای آینده خودمان استفاده کرده و سیاسی کاری کنیم. باید در قبال اخبار و حواشی پاسخگو باشیم و اگر همچنان استان را با چهره زیبا معرفی نکنیم، مردم قضاوت مطلوبی در مورد ما نخواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha