• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99100806107
  • خبرنگار : 71518

شکوری: برخی با اعتراض به دنبال توجیه ناکامی خود هستند/ مطیع سازمان لیگ هستیم

شکوری: برخی با اعتراض به دنبال توجیه ناکامی خود هستند/ مطیع سازمان لیگ هستیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس معتقد است برخی باشگاه‌ها با ایجاد حواشی و اعتراض قصد توجیه ناکامی خود را در نتایج دارند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری درباره اعتراض مربیان لیگ برتری به برنامه ریزی لیگ اظهار کرد: ما صحبت‌های خودمان را در اطلاعیه رسمی باشگاه اعلام کردیم. من متوجه این جوی که به راه افتاده نمی‌شوم. هرچه فکر می‌کنیم منطقی پشت این مباحث نمی‌بینیم. اینکه باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده، یک افتخار برای ایران است. ما به عنوان نماینده ایران پرچمدار فوتبال ایران در آسیا بودیم. اینکه چرا باید مورد این هجمه‌ها قرار بگیریم، دلیلش را نمی‌دانم. این طبیعی است که پرسپولیس نمی‌تواند روز ۲۹ آذر هم در بازی فینال حاضر باشد و هم با سپاهان بازی کند. در گذشته هم این اتفاق برای تیم‌های دیگر هم رخ داده است و بازی‌های بیشتری لغو شده است.

وی افزود: شاید اگر پرسپولیس در چند سال گذشته در آسیا با این قدرت حاضر نمی‌شد، الان سهمیه ما (ایران) ۲+۲ نبود و الان سهمیه کمتر می‌شد. این حضور پرسپولیس در فینال آسیا باعث شده فوتبالمان را در آسیا به عنوان مدعی نشان بدهیم. در حال حاضر هم مطیع سازمان لیگ هستیم. برخی آمدند و گفتند پرسپولیس باید بازی‌های عقب افتاده خود را انجام بدهند و بعد در سایر بازی‌ها حاضر بشود. ما اطاعت کردیم اما دوباره حرف‌های جدید را می‌شنویم. این دوستان ابتدا باید باهم جمع بندی کنند و به یک هدف مشترک برسند و بعد صحبت کنند. ما تابع سازمان لیگ هستیم و تیم ما به قدری قدرتمند است که طبق برنامه اعلامی بازی کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: این برای ما هم سوال است که برنامه لیگ چه ارتباطی به پرسپولیس دارد؟ آیا گناه ما این است که در فینال آسیا حاضر بودیم؟ اگر این گناه است باید سایر تیم‌ها هم بادی به این فکر باشند که راهی که پرسپولیس رفته را نروند. الان هجمه در شان فوتبال ما نیست. ما که باید اعتراض کنیم، اعتراض نمی‌کنیم. هنوز متوجه نشدیم بعضی بازی‌های ما چرا کنسل شدند؟ جالب است سایر تیم‌ها حرف‌های دیگری را می‌زنند. یک تیمی گفته بود به خاطر نتیجه نگرفتن پرسپولیس در فینال، می‌خواهند جو به این سمت برود. چهار بار قهرمانی در لیگ و دو بار حضور در فینال، آیا نتیجه نگرفتن است؟ یا اینکه هرسال هفته‌های ابتدایی مربی خودمان را عوض کنیم و نتایج داخواه را نتوانیم بدست بیاوریم؟ نمی‌دانم منظور دوستان از نتیحه نگرفتن چه است؟

وی ادامه داد: ما سعی می‌کنیم بدون صحبت و در کمال آرامش به کار خودمان برسیم اما متاسفانه می‌بینیم هر روز یک بیانیه صادر می‌کنند. به نظر می‌رسد دوستان به دنبال توجیه ناکامی هستند. یک سازمان لیگی وجود دارد که همه باشگاه‌ها در آن عضو هستند و سازوکار منطقی برای بازی‌ها وجود دارد. شاید ما هم به برنامه بازی‌ها معترض باشیم اما این را در بوق وکرنا نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم فوتبال را در زمین بازی کنیم. ما دلیل اینکه چرا درباه تیم ما چرا صحبت می‌شود را می‌دانیم اما توصیه می‌کنم دوستان به فکر تیم خود باشند و اجازه بدهند که روند فوتبال طی بشود و وارد مسائل دیگر نشویم.

شکوری درباره وضعیت پرونده ماریو بودیمیر هم گفت: درحال بررسی هستیم اما او رای قطعی گرفته و این مبلغ باید پرداخت بشود و امیدواریم طوری عمل کنیم که تیم دچار مشکل نشود و سعی می‌کنیم اخبار جدیدی درباره بودیمیر بود اطلاع رسانی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha