• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۰۱:۴۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99100906205
  • خبرنگار : 50300

با همکاری فنی و حرفه‌ای و دانشگاه صنعتی بهبهان؛

سلسله وبینارهای استارتاپی در بهبهان برگزار می‌شود

سلسله وبینارهای استارتاپی در بهبهان برگزار می‌شود

ایسنا/خوزستان رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهبهان از برگزاری سلسله وبینارهای استارتاپی با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه صنعتی بهبهان خبر داد.

فرشین پودنچی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان تفاهم‌نامه‌ای داریم که بر اساس آن هر ماه وبینار استارتاپی به صورت مجازی برگزار می‌شود. تاکنون نیز چهار وبینار برگزار شده است. عناوین این وبینارها شامل «چگونه یک استارتاپ را آغاز کنیم؟، شرکت‌های موفق در استارتاپ‌ها، کوپن و رویدادهای استارتاپی و چگونگی ارتباط دانشگاه، صنعت و مراکز آموزشی» است.

وی با بیان اینکه این سلسله وبینارها هر ماه با همکاری مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان برگزار می‌شود و به این منظور نیز از شرکت‌های فناور برای حضور در این وبینارها دعوت کردیم، افزود: این وبینارها ویژه رؤسای ادارات، کارآموزان دوره‌دیده در فنی و حرفه‌ای، مدیران آموزشگاه‌ها، مربیان و کارآموزان بخش‌های دولتی و خصوصی، افراد شاغل در مشاغل خانگی و دانشجویان است و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از آن‌ها شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهبهان تصریح کرد: یک مرکز جوار فنی و حرفه‌ای در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان راه‌اندازی کرده بودیم و هدف اصلی ما از راه اندازی آن، آموزش و افزایش مهارت‌های دانشجویان است. یعنی دانشجو هنگام فارغ‌التحصیلی تنها مدرک دانشگاه را کسب نمی‌کند بلکه دارای مهارت است. به عنوان مثال برای دانشجویان رشته‌های کشاورزی دوره آموزشی پرورش زالو و پرورش ماهی برگزار کردیم. همچنین دانشجویان مهندسی برق دوره‌های پی‌ال‌سی را می‌گذرانند و با آموزش‌های پایه‌ای و تخصصی آشنا می‌شوند. در رشته مهندسی عمران نیز دوره‌های بتن‌سازی در کنار دروس تئوری ارائه می‌شود.

پودنچی در پایان گفت: در دانشگاه از طریق مربیان فنی و حرفه‌ای و اساتید دانشگاه، مهارت‌های لازم به دانشجویان منتقل می‌شود؛ به گونه‌ای که هنگام فارغ‌التحصیلی علاوه بر مدرک، دارای چند حرفه نیز هستند. همه آموزش‌ها به صورت رایگان به دانشجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha