• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99100906506
  • خبرنگار : 30054

آیا خشکشویی انواع پرده توری امکان پذیر است؟

آیا خشکشویی انواع پرده توری امکان پذیر است؟

پرده ها بخش مهم و جدایی ناپذیر از دکوراسیون خانه های ما هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لاوسته ۲۴، زیبایی پرده ها تاثیر بسیار زیادی در ظاهر خانه می گذارد. پرده های توری از گذشته تا به امروز گزینه بسیار مناسبی به خصوص برای آشپزخانه و اتاق خواب بوده اند. بافت نازک و لطیف این پرده ها به نور اجازه درخشیدن در خانه را می دهد و اگر کمی پنجره را باز کنیم رقص پرده با وزش نسیم، آرامش روح نوازی را به خانه ما می آورد.

اما این زیبایی ها تا زمانی است که پرده ها کاملا تمیز و خوش حالت باشند؛ گرد و غبار، قطرات چربی آشپزخانه، دوده های بخاری و شومینه وغیره همگی به مرور زمان تمام زیبایی پرده را می گیرند. از آنجایی که پرده ها جزو اکسسوری های بزرگ خانه محسوب می شوند، همیشه در مرکز توجه هستند و تمیزی و مرتب بودن آنها در دیزاین منزل بسیار مهم است.

از طرفی این مسئله ارتباط مستقیم با ذوق و سلیقه بانوی منزل دارد و یک کدبانوی با سلیقه ایرانی را هرگز در منزلی با پرده های کثیف و دوده گرفته نمی بینیم. بنابراین شستشوی پرده ها در فواصل منظم بسیار اهمیت دارد؛ اما چگونه پرده ها را بشوییم که هم تمیز و درخشان شوند و هم به بافت و ماندگاری آن ها آسیب وارد نشود؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم راه حل چیست.

شستشوی پرده توری در منزل یا خشکشویی؟

پرده های توری بافت سبکی دارند و شاید همین مسئله باعث شود تصور کنید که شستشوی آن ها در ماشین لباسشویی یا حتی با دست کار ساده ای است. شاید در این زمینه حق با شما باشد اما آیا این کار اساسا کار درستی است؟ باید بگوییم خیر! شستشوی پرده های توری با مواید شوینده خانگی و روش های خانگی آسیب های فراوانی را به بافت نازک این پرده های نازک و ظریف وارد می کند.

با این کار عمر پرده های خود را کم می کنید و در مدت زمان کوتاهی خواهید دید که پرده ها دچار پوسیدگی و پارگی می شوند. بهترین راه برای داشتن پرده هایی تمیز و درخشان سپردن آن ها به خشکشویی های معتبر است. در خشکشویی از آب برای شستشو استفاده نمی شود به همین دلیل آسیبی به بافت پرده وارد نخواهد شد و طول عمر آن بسیار افزایش پیدا می کند.

برای پیدا کردن خشکشویی پرده کافی است کمی در اینترنت جستجو کنید. این روزها اکثر خشکشویی های معتبر سایت و اپلیکیشن مخصوص به خود را دارند و شما با خشکشویی آنلاین به راحتی و در کمترین زمان ممکن درخواست خود را برای خشکشویی لباس، پرده و سایر اقلام ثبت خواهید کرد. بقیه مراحل را با خیال راحت به پرسنل حرفه ای خشکشویی اینترنتی بسپارید. 

خشکشویی انواع پرده توری

پرده توری امروزه در طرح ها و حتی جنس های بسیار متنوعی تولید می شود و بسیار پرطرفدار است. انواعی مانند حریر، ارگانزا، گیپور، تور ریز و درشت و بسیاری نمونه های دیگر به دلیل عبور دادن نور و ظرافت و زیبایی پارچه، بسیار پرکاربرد هستند و در تمام قسمت های منزل به کار می روند. همانطور که گفتیم زیبایی پرده در گرو تمیزی آن است و بهترین راه برای تمیزی پرده ها خشکشویی پرده است.

در خشکشویی، پرده های توری از انواع دیگر جدا می شوند و در ماشین های خشکشویی جداگانه شسته می شوند. برای تور از شوینده های مخصوص مناسب با رنگ، جنس و بافت ظریف پارچه استفاده می شود که ضمن زدودن تمام آلودگی ها، کمترین آسیب به آن وارد شود.

مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها حلال های مخصوص غیر قطبی مانند دی اکسید کربن مایع و تتراکلرواتان هستند. این مواد در شستشوی پارچه های ظریفی مانند پرده های توری علاوه بر اینکه به بافت پارچه آسیب نمی زنند، با تشکیل یک لایه محافظ روی پارچه آن را مقاوم تر هم می کنند. پس با خیال راحت انواع پرده توری خود را به خشکشویی اینترنتی بسپارید و آن را مانند روز اول تحویل بگیرید.

مزایای خشکشویی پرده های توری

از مزایای خشکشویی پرده صحبت کردیم. علاوه بر روش شستشوی بسیار مناسب که مقاومت پارچه را بالا برده و بافت آن را حفظ می کند، اتوکشی با اتو بخارهای صنعتی که ظاهر پرده را به صافی و خوش حالتی روز اول می کند هم از مزایای خشکشویی این اکسسوری ها است.

همچنین آنلاین بودن سرویس ها برای خشکشویی لباس، پرده و حتی خشکشویی پتو مزیتی است که در روزهای پرمشغله باعث صرفه جویی در زمان ما می شود. ثبت سفارش آنلاین، دریافت و تحویل درب منزل و شستشوی باکیفیت در کم ترین زمان، دیگر چه می خواهیم؟!

کدام خشکشویی را انتخاب کنیم؟

اکنون که فهمیدیم بهترین راه برای شستشوی انواع اکسسوری ها و لباس ها خشکشویی آن ها است باید به دنبال حرفه ای‌ترین ها باشیم. مطمئنا برای خشکشویی کت و شلوار و لباس های خود وسواس زیادی به خرج می دهید، پرده هم به همان اندازه مهم است. باور کنید! اگر هزینه تعویض پرده را به خاطر بیاورید به اهمیت این موضوع بیشتر پی می برید!

خشکشویی های معتبر آنلاین این روزها با معرفی انواع خدمات خود همچنین درج تعرفه ها در سایت و حتی خدمات جمع آوری و نصب پرده پس از شستشو انتخاب راحت تری را پیش روی شما گذاشته اند.

نظرات کاربران هم شما را در تصمیم گیری کمک خواهد کرد. پیشنهاد ما به شما این است که سری به سایت خشکشویی لاوسته ۲۴ بزنید. حتما از خدمات آن استفاده خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha