• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99100906514
  • خبرنگار : 30054

تلفن سانترال ۷۷۳۰ پاناسونیک برای برنامه ریزی سانترال ۸۲۴

تلفن سانترال ۷۷۳۰ پاناسونیک برای برنامه ریزی سانترال ۸۲۴

تلفن سانترال ۷۷۳۰ پاناسونیک یکی از پرکاربرد ترین تلفن های مورد استفاده در دستگاه های سانترال است که روی مدل های مختلفی قابیلت نصب و برنامه ریزی را دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فون سیستم، برای خرید این تلفن با بهترین قیمت می توانید از طریق فون سیستم با مشاوره تلفنی و خرید رایگان اقدام نمایید.

تلفن سانترال ۷۷۳۰ پاناسونیک

این تلفن که یکی از تلفن های مدیریتی شرکت پاناسونیک است برای محیط هایی که قصد دارند از اپراتور استفاده نمایند یا مدیریت ارتباط سریع تری با دیگر بخش ها داشته باشد استفاده می شود.

تلفن های هایبریدی که تلفن سانترال 7730 پاناسونیک نیز یکی از آن ها است برای راه اندازی به دو زوج سیم بوق و دیتا در کنار هم نیاز دارند.

برای راه اندازی تلفن های هایبریدی شما باید زوج سیم وسط را به عنوان بوق در نظر بگیرید و زوج سیم کناری را به عنوان دیتا بر روی سوکت های مخصوص راه اندازی نمایید.

زمانی که این تلفن را به جک های روی سانترال نصب کردید می توانید از آن به عنوان یک داخلی استفاده نمایید.

داخلی مورد نظر امکانات مدیریتی برای راه اندازی سریع تر ارتباط با مشتریان به شما می دهد.

برنامه ریزی سانترال ۸۲۴

تلفن سانترال ۷۷۳۰ برای برنامه ریزی سانترال 824 پاناسونیک که جز سانترال های کم ظرفیت پاناسونیک است مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از نصب سانترال می توانید از طریق همین تلفن و کد های برنامه ریزی سانترال 824 می توانید همه قسمت هایی که می خواهید را روی این دستگاه فعال نمایید.

تلفن های هایبرید پاناسونیک علاوه بر برنامه ریزی دستگاه می توانند به عنوان یک داخلی عادی نیز بر روی دستگاه شما در محیط کاری فعالیت داشته باشند.

کدهای برنامه ریزی دستگاه را می توانید از طریق سایت فون سیستم نیز به راحتی به دست آورید و از هر کدام از آن ها برای برنامه ریزی قسمت هایی که می خواهید استفاده نمایید.

البته برنامه ریزی دستگاه از طریق نرم افزار و کامپیوتر نیز قابل انجام است و می توانید به راحتی با نصب کردن این سیستم بر روی دستگاه خود می توانید مانند تلفن ۷۷۳۰ برنامه ریزی های دستگاه را انجام دهید.

لیست قیمت روزانه تلفن سانترال

با توجه به اینکه فون سیستم در زمینه نصب و راه اندازی انواع تجهیزات مخابراتی و شبکه فعالیت می کند می تواند بهترین قیمت تلفن سانترال را در اختیار شما قرار دهد.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از فروشگاه فون سیستم را می توان اطلاعات تخصصی دانست که بر روی صفحه هر محصول قرار داده شده است.

در صفحه هر محصول اطلاعات درستی قرار داده شده است که می تواند در سریع ترین زمان شما ر ا به هدف خود از خرید دستگاه و تلفن سانترال برساند.

اگر حتی به عنوان یک فرد مبتدی قصد خرید تلفن سانترال ۷۷۳۰ پاناسونیک را دارید می توانید با استفاده از اطلاعات قرار داده شده در صفحه خرید این محصول به عنوان یک  فرد متخصص خریدی موفق و مطمئن را داشته باشید.

علاوه بر این تیم پشتیبانی مرکز به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما در فروش و نصب و راه اندازی این تلفن ها خواهد بود.

تلفن سانترال ۷۷۳۰ استوک

یکی از مزایای استفاده از این تلفن ها، قابلیت استفاده از تلفن های کارکرده آن ها در محیط است.

یعنی به اندازه ای کیفیت این دستگاه ها بالاست که می توانید حتی مدل استفاده شده و استوک آن را نیز با قیمتی مناسب تهیه نموده و به عنوان یک دستگاه نو در محیط استفاده نمایید.

تلفن سانترال ۷۷۳۰ پاناسونیک استوک را به صورت سالم و تمیز که در حد یک تلفن نو می باشد می توانید از طریق فون سیستم خریداری نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha