• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99100906637

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد

اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر در خراسان رضوی از ساعت ۲۱

اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر در خراسان رضوی از ساعت ۲۱

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: صنعت برق تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی به کار خواهد بست، در همین راستا اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر بلوارها و خاموشی روشنایی بزرگراه‌ها پس از ساعت ۲۱ در دستور کار قرار گرفته است.

محسن ذبیحی با بیان اینکه افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، محدودیت‌های جدی در تأمین گاز نیروگاها برای تولید برق به وجود آورده است، اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی مصرف گاز در بخش خانگی که با برودت و سرمای هوا، شاهد رشد آن خواهیم بود، در صورتی که هم‌استانی‌ها مصارف گاز و برق خود را به درستی مدیریت کنند، شاهد هیچ‌گونه خاموشی در سطح استان نخواهیم بود.

وی بیان کرد: صنعت برق تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی به کار خواهد بست، همکاری همه‌جانبه صاحبان صنایع، ادارات و سازمان‌های عمومی، شهرداری‌ها و مشترکین برق بسیار موثر و ضروری است، در همین راستا اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر بلوارها و خاموشی روشنایی بزرگراه‌ها پس از ساعت ۲۱ در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی توزیع نیروی برق خراسان رضوی، ذبیحی با اشاره به محدودیت‌های تردد شبانه که در بسیاری از شهرستان‌ها اعمال شده تصریح کرد: امیدواریم با همکاری شهرداری‌ها در کاهش روشنایی پارک‌ها، همکاری اصناف در خاموشی تابلوهای تبلیغاتی و روشنایی‌های غیر ضرور و کاهش مصرف برق در ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی، روزهای آتی را با کمترین مشکل در تأمین برق مشترکین سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: استفاده بیشتر از نور طبیعی و خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم وسایل گرمایشی در دمای آسایش، پوشیدن لباس گرم در منزل و جلوگیری از هدررفت انرژی، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی نظیر هیتر و بخاری برقی، راهکارهای ساده و بدون هزینه برای مدیریت مصرف برق است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha