• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99100907014
  • خبرنگار : 71575

اخباری: حیف شد مقابل سپاهان برنده نشدیم/ نمی‌دانم ریشه دشمنی با تیم ما کجاست؟

اخباری: حیف شد مقابل سپاهان برنده نشدیم/ نمی‌دانم ریشه دشمنی با تیم ما کجاست؟

سررمربی موقت ماشین‌سازی گفت بازیکنانش در دیدار با سپاهان باغیرت بازی کردند و حتی این شانس را داشته‌اند که پیروز مسابقه باشند.

گزارش ایسنا، محمدسعید اخباری سرمربی موقت تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: با تیم بزرگ سپاهان بازی داشتیم که کادر فنی باشخصیتی از جمله نویدکیا دارد. بازی را خوب شروع کردیم و سعی کردیم با گردش توپ مالکیت را داشته باشیم اما روی یک غفلت گل اول را دریافت کردیم اما با وجود عقب افتادن به بازی برگشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما به این خودباوری رسیدند که می‌توانند در صورت عقب افتادن به بازی برگردند. در شرایط نابرابر ی با سپاهان بازی کردیم. در این فشردگی که چالش‌هایی مثل مصدومیت و محرومیت به وجود می آید، سخت است که خود را آماده بازی کنی. ما تنها یک یا دو جلسه توانستیم تمرین مناسب داشته باشیم. بر خلاف جریان بازی 3 گل دریافت کردیم. در بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم و میدانستم که شرافت برگشت به بازی را دارند. حیف بود که برنده نشدیم زیرا حق ما پیروزی بود. توقع داشتم فشار بیشتری بعد از گل سوم بیاوریم تا به گل پیروزی برسیم. بازیکنان ما باغیرت بازی کردند و امیدوارم در بازی‌های بعدی پیروز شویم.

اخباری درباره اتفاقات بازی پیش و ویژه برنامه‌ای که یک برنامه تلویزیونی در این خصوص روی آنتن رفته بود، گفت: شب بازی مهم ما، ویژه برنامه‌ای می‌روند که اتفاقات را از نگاه خودشان بررسی می کنند. مصاحبه‌هایی گرفته شد که معلوم بود پشتش چه خبر است. اگر می خواستند عدالت و مساوات را رعایت کنند، باید یک دوربین هم برای مصاحبه‌های اعضای تیم ما می‌فرستادند. من دو هفته پیش برای مصاحبه درباره ماشین‌سازی به میثاقی پیام دادم اما او جواب نداد. نمی دانم ریشه این دشمنی‌ها کجاست؟ زنوزی قبلا مالک ماشین سازی بوده و اکنون برای فوتبال استان ما هزینه می‌کند، نباید با کسی که قسط پول کی‌روش را داده و برای تیم ملی هواپیمای اختصاصی فرستاده این گونه برخورد کرد. در برنامه‌شان نمی گویند که بعد از بازی روز جمعه ما، قرار بود دیدار با سپاهان چهارشنبه برگزار شود اما با ابلاغ ناگهانی سازمان لیگ مجبور شدیم امروز بازی کنیم. شما دو صحنه از صحنه‌های خطای آن‌ها را نشان دادی که بازیکنان ما را زدند. بعد کادر فنی آن‌ها مصاحبه کردند که کتک خوردند و مظلوم بودند. بازیکنان ما احساسی هستند و وقتی در بازی خانگی توپ‌هایشان تبدیل به گل نمی شود، طبیعی است که اتفاقاتی رخ دهد. یک دوربین هم برای ما می‌آوردید و با بازیکنان ما هم صحبت می‌کردید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha