• سه‌شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99100907025
  • خبرنگار : 71649

اصفهانیان: داور اضافه کردیم تا حقی ضایع نشود/ اگر فضا مناسب باشد در انتخابات شرکت می‌کنم

اصفهانیان: داور اضافه کردیم تا حقی ضایع نشود/ اگر فضا مناسب باشد در انتخابات شرکت می‌کنم

سرپرست کمیته داوران گفت: در رابطه با شرکت کردن من در انتخابات باید ببینیم فضا چگونه است.

به گزارش ایسنا، فریدون اصفهانیان در رابطه با اضافه شدن داوران پشت دروازه در لیگ برتر اظهار کرد: باتوجه به این‌که پروتکل‌ها دارد رعایت می‌شود و فضای کشور در خصوص این بیماری رو به بهبود رفته است و مشکلاتی هم در این چند هفته به خاطر مسائل داوری در محوطه‌های جریمه داشتیم، داورهای پشت دروازه را اضافه کردیم تا اشتباهات را کم کنیم و خلاء VAR را پر کنیم تا تیم‌ها دیگر آسیب نبینند. ۵ پنالتی دیدار سپاهان و ماشین سازی هم به همین دلیل رخ داده است و دو داور پشت دروازه هم کمک می‌کنند.

او در پاسخ به شایعاتی مبنی بر این‌که گفته می‌شود به دلیل نزدیک شدن به انتخابات فدراسیون تعداد داورهای استان‌ها بیشتر شده است، گفت: نمی‌دانم چرا درباره این مسائل صحبت می‌کنند چرا که در تمام دنیا این مساله وجود دارد. در تمام دنیا به دلیل ضایع نشدن حق تیمی از VAR استفاده می‌کنند و در ایران هم به همین دلیل ما داور اضافه کردیم تا حقی ضایع نشود. یک عده در این خصوص صحبت می‌کنند اما نه ما و نه فدراسیون چنین قصدی نداریم. فصل قبل هم به دلیل کرونا تعداد داوران را از ۶ داور به ۴ داور کاهش دادیم و اکنون شرایط بهتر شده که داوران را بیشتر کردیم. شایسته ترین‌ها را انتخاب می‌کنیم و حتی از داوران برخی استان‌ها مثل سیستان و بلوچستان استفاده می‌کنیم. مثلا داوران مالدیو هم در جام جهانی حضور داشتند و مهم کیفیت آن‌ها است.

اصفهانیان درباره شایعاتی مبنی بر اختلاف او و مومنی عنوان کرد: مگر چند بار باید توضیح دهیم. همه گفته‌اند ماجرا چه بوده است. کمیته حقوقی هم این مساله را بررسی کرد و به نتیجه رسید ضمانت آن چک را به ما بدهند تا مشکل خاصی برای ما پیش نیاید.

او درباره انتخابات فدراسیون گفت: باتوجه به زمان بندی فیفا، فدراسیون هم دارد کار را پیش می‌برد و امیدوارم انتخابات سالمی ببینیم. شرکت کردن من هم بستگی دارد و باید ببینیم فضا چگونه است.

سرپرست کمیته داوران در پاسخ به این سوال که زیر قرارداد ویلتموس را امضا کرده بودید یا خیر، عنوان کرد: باتوجه به این‌که این قرارداد توسط رییس فدراسیون بسته شده بود و این‌که اختیارات در دست رییس فدراسیون بود، بعد از چند روز با رویت امضا کردیم.

او در پاسخ به این سوال که درست است که می‌گویند کسانی که زیر این قرارداد را امضا کردند، نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند؟ گفت: من نمی‌دانم چه کسی این‌ها را می‌گوید. ما تابع قانون هستیم.

اصفهانیان در رابطه با خبر به مزایده گذاشتن ساختمان فدراسیون توسط شستا گفت: خبرهای خیلی زیادی می‌آید و هر کسی از جانب خودش چیزی می‌گوید. قطعا مرجعی هم وجود دارد و کسانی که باید پاسخگو باشند، قطعا در این رابطه صحبت می‌کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha