• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99101007474
  • خبرنگار : 50093

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی:

ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ۱۶۷ میلیارد ریال اعتبار عمرانی جدید دریافت می‌کند

ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ۱۶۷ میلیارد ریال اعتبار عمرانی جدید دریافت می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: وزیر ورزش‌وجوانان قول مساعد داده که اعتبارات عمرانی ورزش خراسان رضوی ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دیگر افزایش یابد.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش اعتبارات پروژه‌های عمرانی ورزش‌وجوانان خراسان رضوی اظهار کرد: جهت پیگیری امور نیروهای هیات‌های ورزشی و اعتبارات عمرانی ورزش‌وجوانان خراسان رضوی، جلسه‌ای با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش داشتیم. در این جلسه مسائل و عملکرد حوزه‌های مختلف ورزش‌وجوانان استان گزارش داده شد و مقرر شد پروژه‌هایی که تا تیر ماه ۱۴۰۰ قابلیت افتتاح دارند، افزایش اعتبار داشته باشند تا فرایند افتتاح آن‌ها را از دهه فجر آغاز کنیم.

وی افزود: از همین رو قرار شد برای بهره‌برداری ۵۰ زمین چمن مصنوعی که جزو تعهدات وزارت ورزش با استاندار وقت، علیرضا رزم‌حسینی بود، ۳ میلیارد تومان دیگر اعتبار اختصاص یابد تا این تعداد زمین را به بهره‌برداری برسانیم. اکثر این زمین‌ها در تمام شهرستان‌های استان فنس‌کشی شده و زیرساخت آن انجام شده است.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی با اشاره به استادیوم چمن مصنوعی شهرستان زاوه خاطرنشان کرد: با توجه به این که زیرسازی زمین چمن و جایگاه‌های ویژه استادیوم شهرستان زاوه آماده شده است، وزیر ورزش ۱.۵ میلیارد تومان دیگر برای این زمین چمن مصنوعی اعتبار در نظر گرفت تا بتوانیم عملیات نصب چمن مصنوعی آن را انجام دهیم.

فتاحی در خصوص فرایند پیشرفت سالن اسکواش مشهد گفت: سالن اسکواش مشهد که در برگزاری رویدادهای بین‌المللی در سطح کشور می‌تواند جایگاه اسکواش مشهد را ارتقا دهد، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال جاری نیز ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده بود. وزیر ورزش ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر به این سالن اختصاص داد تا بتوانیم این پروژه را هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: وزیر ورزش دستور داد ۱.۵ میلیارد تومان دیگر برای سالن ۱۲۰۰ نفره چناران اختصاص یابد تا این پروژه که همیشه مورد پیگیری مردم چناران بوده، به زودی به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در رابطه با سالن چند منظوره فریمان عنوان کرد: سالن چند منظوره فریمان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱.۵ میلیارد تومان دیگر به سر جمع اعتبارات آن اضافه شده تا این پروژه را هم برای ورزشکاران فریمانی به اتمام برسانیم.

فتاحی گفت: پییست استاندارد اتومبیل‌رانی مشهد در سطح کشور پروژه‌ای بزرگ و بی‌نظیر محسوب می‌شود. با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت آزادراه‌ها، ۱۳ میلیارد تومان برای آماده‌سازی آسفالت این پرورژه از محل اعتبارات این شرکت اختصاص خواهد یافت. وزیر ورزش ۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اجرای ایستگاه‌های ۱ و ۲ در این پیست نیز در نظر گرفته است.

وی یادآور شد: برای تکمیل استادیوم کلات که به دلیل سیل تخریب شده و عملیات بازسازی و اجرای چمن این استادیوم در سال جاری انجام شده بود، ۷۰۰ میلیون تومان دیگر اعتبار در نظر گرفته شد.

مدیر کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: ۸۴ نیرو در هیات‌های ورزشی داریم که برای حفظ و نگهداری اماکن ورزشی تلاش می‌کنند و از آنان در قالب نیروهای هیاتی یاد می‌شود. وزیر ورزش قول داده که اعتباری برای پرداخت حقوق این نیروها اختصاص دهد.

فتاحی افزود: جمع اعتبارات جدیدی که وزیر ورزش به ما قول داده‌ ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است. پیش از این ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ورزش‌وجوانان برای خراسان رضوی مصوب شده بود که با افزایش اعتبارات، این رقم به بیش از ۳۶ میلیارد تومان افزایش یافت. امیدوارم در این مدت باقیمانده با تخصیص به موقع اعتبارات، پروژه‌های مورد نظر را تکمیل کنیم. در کلیه شهرستان‌ها برای پروژه های دیگری نیز اعتبار در نظر گرفته شده که تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha