• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99101007480
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

پیام شهید سلیمانی تبعیت از ولی فقیه است

پیام شهید سلیمانی تبعیت از ولی فقیه است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پیام شهید سلیمانی تبعیت از ولی فقیه است، گفت: اینک در زمان جنگ نرم هستیم بنابراین باید خود را به ابزار بصیرت مصلح کنیم.

سرهنگ مهران مرادی ۱۰ دی‌ماه در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و با مشارکت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در محل سالن جلسات این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: این شهید در فضای مجازی و در سراسر کشور یک نظام همدلی را به‌وجود آورده است، چرا که ایشان اهل رزمایش و حرف و عملش یکی بود و به همین دلیل قلوب را تسخیر خود کرده است.

وی افزود: از همان ابتدای حضور داعش در منطقه، ایشان به همراه نیروهای خود در عراق و سوریه حضور پیدا کرده و در نخستین جلسه‌ای که با فرماندهان سوری داشتند اطلاعاتی درخصوص دشمن درخواست می‌کنند، اما به‌دلیل نبود اطلاعات، از همگان به‌مدت ۴۸ ساعت برای کسب اطلاعات فرصت می‌خواهد، پس از طی این زمان با اطلاعات و ارقام مورد نیاز در جلسه حضور پیدا کرده و این سرعت و دقت عمل ایشان، همگان را به‌وجد می‌آورد.

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یکی از ویژگی‌های این شهید را مردم‌دار بودن ایشان توصیف و تصریح کرد: در جریان سیل خوزستان، مادری درخواست دیدار با سردار را داشتند و این شهید در نخستین فرصت و بدون فوت وقت در منزل این مادر حاضر شدند.

مرادی به شادی مردم مناطق سیل‌زده از حضور شهید سلیمانی در منطقه‌شان اشاره و بیان کرد: پروردگار متعال چنان به این انسان عزت و محبوبیت عطا کرده بود که بسیاری از مردم سیل‌زده در حالی که درگیر مشکلات سیل بودند با دیدن ایشان به استقبال رفته و خود اقرار می‌کردند که مشکلات خود را با دیدن حاج قاسم فراموش کردیم.

وی با بیان اینکه تامین امنیت زوار اربعین برعهده شهید سلیمانی بود، گفت: در یکی از سال‌ها خبر داده شد که دشمنان می‌خواهند زوار مراسم اربعین را به خاک و خون بکشانند، همه هراسان شدند، اما ایشان ۲۰ نفر از فرماندهان را احضار کرد و با مدیریت و تدبیر، مراسم را به‌سلامت به پایان رساندند و اینجاست که می‌توان به قدرت نیروهای کم در برابر تعداد نیروهای زیاد دشمن و تاثیر امدادهای غیبی ایمان آورد، همانطور که این مسئله را در طول ۴۲ سال از گذشت انقلاب اسلامی نیز به‌وفور شاهد بوده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پیام شهید سلیمانی تبعیت از ولی فقیه است، تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که اینک در زمان جنگ نرم بوده و خزنده در حال حرکت هستیم و دشمن آن‌سوی خاکریز است، بنابراین باید خود را به ابزار بصیرت مصلح کنیم.

در ادامه سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به سردار شهید سلیمانی باید به چشم یک مکتب و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کرد، درس‌های این مکتب روحیه مردمی، سلحشوری، تعبد و معنویت، تمسک به اهل بیت و ارتباط با جوانان را تداعی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما دانشگاهیان این است که درس‌های مکتب این شهید والامقام را برای همگان تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: باید یاد و خاطره این شهید بزرگوار را به بهترین صورت ممکن گرامی داشته و رسالت ما ارائه درس‌های این مکتب به همگان است.

در پایان این آیین، از کتاب «در مکتب حاج قاسم» نوشته سرهنگ علی گرجی رونمایی و دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha