• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99101007552
  • خبرنگار : 71565

فلاحی: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از بی تدبیری و بی مدیریتی است

فلاحی: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از بی تدبیری و بی مدیریتی است

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان این سوال که چند دوره می‌خواهید این تفکر وابستگی مذاکره شکست خورده را تمرین کنید؟ ،تاکید کرد: مشکلات اقتصادی کشور ناشی از بی تدبیری و بی مدیریتی است.

به گزارش ایسنا، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهید فخری زاده و بیان تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) گفت: قرآن کریم به فتنه‌گرانی که همیشه فتنه‌های خود را توجیه می‌کنند هشدار داده که رفتار و اعمال ما برای جلوگیری از فتنه بود و تذکر می‌دهد که بدانید که شما در فتنه ساقط شدید و جهنم به شما کافران تسلط دارد،۹ دی پیامی داشت؛ دست رد بر سینه کسانی بود که با دروغ‌پردازی و آشوب‌گری دنبال دنیای پست خویش بودند.

وی افزود: هشداری که امروز نمایندگان، نخبگان جامعه، اساتید و دلسوزان نظام اسلامی باید مورد توجه قرار دهند این است که فتنه‌های قبل از ۹ دی رفع نشد بلکه دفع شد، آنها هر 10 سال یکبار برنامه‌ریزی کردند و کشور را به آشوب کشاندند و به تعبیری نظام را به لبه پرتگاه سقوط بردند، اگر امروز غفلت کنیم اگر مردم را در همین ایامی که ایام فاطمیه و بصیرت زهرایی است بیدار و آگاه نکنیم، آنها با توطئه‌هایی که امروز دارند و دوگانگی‌هایی که همیشه در آستانه انتخابات ها راه می‌اندازند مانند دوگانه مذاکره یا معیشت، جنگ یا معیشت، دوگانه هسته‌ای یا معیشت، آمریکا یا معیشت،  ممکن است دوباره فتنه‌هایی را به دنبال داشته باشند.

فلاحی گفت: قرآن کریم به فتنه‌گران هشدار داده است که فکر نکنند فتنه هایی که برپا می‌کنند دامن مردم را خواهد گرفت، بدانند که فتنه‌ها دامن خودشان را هم خواهد گرفت، خوش‌بینی به دشمن، دلدادگی و آویزان شدن به دشمن نتیجه ای جز سرافکندگی در پیشگاه ملت ندارد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مشکلات اقتصادی کشور و تورم افسارگسیخته حاصل تفکر وابسته لیبرالی است که هنوز هم آمریکا را قبله آمال خود می داند، آنانی که امروز کالاهای اساسی مردم را در بنادر دپو می‌کنند و منتظر انتخابات آمریکا می‌مانند تا با آمدن جو بایدن بتوانند مشکلات اقتصادی را حل کنند.

وی در پایان اضافه کرد: چند دوره می‌خواهید این تفکر وابستگی مذاکره شکست خورده را تمرین کنید،مشکلات اقتصادی کشور ناشی از بی تدبیری و بی مدیریتی است، و ناکارآمدی مدیریتی و بی توجهی به هشدارهای مقام معظم رهبری است. مشکلات اقتصادی کشور راه حل بیرونی ندارد و هیچ کشوری از راه مذاکره به جایی نرسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha