• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99101007619
  • خبرنگار : 30054

درب آکاردئونی یعنی تلفیق زیبایی و امنیت

درب آکاردئونی یعنی تلفیق زیبایی و امنیت

درب آکاردئونی امروزه در بین مشتریان بسیار پرطرفدار شده است. زیرا این حفاظ آهنی توانسته است امتحان خود را پس بدهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آهن ایرانیان، حفاظ درب آکاردئونی در برابر خم شدن و برش و همچنین باز کردن قفل یا قیچی کردن تسمه‌ها، بسیار سربلند بیرون آمده است.

درب آکاردئونی که طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است، هم زیبایی و هم امنیت و همچنین طرح بی‌نظیری دارد. این نرده حفاظ درب آکاردئونی در مدل های سه گل، چهارگل، پنج گل یا تمام گل و همچنین مدل ایتالیایی و شکلات پیچ طراحی می شود.

مزایای درب آکاردئونی در آهن ایرانیان

درب آکاردئونی مزایای بی‌شماری دارد که این ویژگی‌های مثبت سبب فخرفروشی آن شده است! حفاظ آهنی آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می‌شود و فضای کمی را در جلو درب آپارتمان اشغال می‌کند. در نظر داشته باشید که امنیت خانه شما با نصب نرده حفاظ آکاردئونی تا ۹۰ درصد تضمین می‌شود. همچنین طرح‌های زیبا و شکل‌های متنوع نیز از دیگر مزایای این درب حفاظ ضد سرقت است.

آهن ایرانیان یکی از بهترین شرکت های شناخته شده در زمینه ساخت و نصب انواع درب آکاردئونی است. در نظر داشته باشید که ویژگی‌های نام برده در بالا در شرکت‌های معتبر برای ساخت درب آکاردئونی در نظر گرفته می‌شود. آهن ایرانیان با برخورداری از تیم تعمیرکار حرفه‌ای و مجرب و استفاده از تکنولوژی‌های به روز و همچنین رنگ‌های براق یا مات با کیفیت بهترین نرده درب آکاردئونی را می سازد. برای تماس با کارشناس فروش می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ ارتباط بگیرید.

قیمت نرده پنجره در آهن ایرانیان شما را شگفت زده می کند

یکی از راه کارهایی که می‌توان برای حفاظت از ساختمان باید در نظر بگیرید، استفاده از نرده حفاظ پنجره است. این حصار یکی از چالش برانگیزترین‌ها برای انتخاب ساختمان می باشد. زیرا انتخاب حفاظ پنجره آهنی برای خانه های لوکس امری مشکل است. آهن ایرانیان در امر تولید بهترین و زیباترین طرح های نرده پنجره بسیار خوش آوازه شده است. زیرا هر نرده پنجره‌ای که آهن ایرانیان تولید می‌کند، جذابیت و زیبایی بی‌نظیری دارد به گونه‌ای که چشم همگان را به خود محسور می کند.

اما جدای از انتخاب نرده حفاظ شیک برای پنجره باید به قیمت آن نیز توجه کنید.

قیمت نرده پنجره آهن ایرانیان شما را خشنود می کند

قیمت نرده پنجره یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید برای خرید حفاظ پنجره خانه خود در نظر بگیرید. زیرا باید براساس بودجه انتخاب به حفاظ پنجره کنید. همچنین باید مد نظر داشته باشید که قیمت های گزاف برای نرده پنجره نپردازید. برای این امر نیز آهن ایرانیان، راهکار ویژه‌ای دارد.

آهن ایرانیان با توجه به اینکه قیمت نرده پنجره را براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین می‌کند، از این رو دیگر نگران هزینه‌های گزاف نباشید. شفافیت سازی قیمت نرده پنجره در آهن ایرانیان سبب شده است تا مشتریان به خیال راحت اقدام به انتخاب حفاظ پنجره نمایند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ ارتباط بگیرید.

حفاظ شاخ گوزنی الهام بخش از طبیعت وحشی

حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار خانه یا باغ و همچنین ساختمان‌های اداری یا مسکونی انتخابی ایده ال است. در واقع با وجود این نرده حفاظ شاخ گوزنی دیگر هیچ سارقی به خود اجازه عبور را نمی دهد، زیرا تراکم و طرح نرده به گونه ای است که هیچ جای خالی برای عبور باقی نمی گذارد.

نرده حفاظ شاخ گوزنی شکل خود را از شاخ های کوبنده گوزن الهام گرفته است. همچنان که در حیات وحش، گوزن ها با کمک شاخ های خود که وسیله دفاعی آن ها است از خود محافظت می‌کنند، نرده روی دیوار شاخ گوزنی نیز از خانه در برابر سارقین محافظت می‌کنند.

کیفیت بالای نرده حفاظ شاخ گوزنی در آهن ایرانیان

اما نکته‌ای که باید برای انتخاب نرده حفاظ شاخ گوزنی در نظر بگیرید این است که بهترین و باکیفیت ترین را انتخاب کنید. انتخاب حفاظ شاخ گوزنی که هم کیفیت مرغوبی داشته باشد و هم زیبایی و ماندگاری بالایی داشته باشد، کمی چالش برانگیز است. زیرا چهار ویژگی زیبایی، امنیت و همچنین ماندگاری و قیمت نرده حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی فاکتورهایی مهمی است که برای انتخاب حفاظ باید مد نظر داشته باشید، آهن ایرانیان با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت و تولید انواع حفاظ روی دیوار به ویژه نرده حفاظ شاخ گوزنی توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند.

برای اینکه بتوانید انتخاب ایده الی داشته باشید و در عین حال قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی برای شما مناسب تمام شود و  از ماندگاری و طول عمر بالایی نیز برخوردار باشد، به شرکت معتبر آهن ایرانیان می‌توانید اعتماد کنید. کارشناسان آهن ایرانیان با تجربه و مهارت بالایی که دارند ضریب ایمنی و جنبه های زیبایی شناختی را برای ساخت نرده حفاظ شاخ گوزنی در نظر می‌گیرند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ ارتباط بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی