• پنجشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99101108358
  • خبرنگار : 71518

برتری یک گله پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در نیمه نخست

برتری یک گله پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن با برتری یک گله شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار معوق هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل نیمه نخست را امید عالیشاه در دقیقه ۱۷ برای پرای پرسپولیس به ثمر رساند.

۱۵ دقیقه نخست این دیدار با بازی هجومی پرسپولیس همراه بود و شاگردان گل‌محمدی سعی داشتند با طراحی حملاتی در همان دقایق ابتدایی به گل برسند. در دقیقه ۱۷ این دیدار، با استفاده از یک ضربه کرنر، توپ روی دروازه ذوب‌آهن ارسال شد و شهاب گردان نتوانست توپ را دفع کند و در ادامه توپ به امید عالیشاه رسید تا این بازیکن گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۸، سیامک نعمتی با حرکتی از سمت راست با یک پاس رو به عقب فرصت خوبی رای پرسپولیس ایجاد کرد اما پاس او را شهاب گردان به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۳۴، امید عالیشاه با حرکتی از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه ذوب‌آهن فرصت بسیار خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۶، مهرداد قنبری با استفاده از دست اجازه نداد توپ عبور کند که داور به خاطر این حرکت ضمن اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود پرسپولیس، بازیکن ذوب‌آهن را با کارت زرد جریمه کرد و در ادامه احمد نورالهی با استفاده از این فرصت دروازه ذوب‌آهن را هدف قرار داد که با واکنش گرادان توپ راهی کرنر شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی،محمدحسین کنعانی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا، امید عالیشاه،احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب ذوب‌آهن:  شهاب الدین گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، قاسم حدادی فر، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر و محمد سلطانی مهر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha