• جمعه / ۱۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99101208599
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم سمیرم در مجلس:

محبوبیت سردار سلیمانی خارج از گروه بندی‌های سیاسی و جناحی بود

محبوبیت سردار سلیمانی خارج از گروه بندی‌های سیاسی و جناحی بود

ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: محبوبیت سردار سلیمانی خارج از گروه بندی‌های سیاسی و جناحی بود و در کل کشور دارای محبوبیت بودند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا در باره سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تأثیر شهادت ایشان بر تحولات منطقه، اظهار کرد: شهید سلیمانی دارای چهره ای بین المللی بود و در جهان به عنوان نماد مقاومت شناخته می‌شد و مورد احترام تمام آزادمردان جهان بوده و خواهد بود. با اخلاص و نیتی که داشت توانست داعش که تا دندان مسلح شده بود را از منطقه خارج کند.

وی افزود: آمریکا و ایادی آن به خوبی می‌دانستند که سردار سلیمانی یک مهره کلیدی و حساس برای جهان اسلام محسوب می‌شود به همین دلیل دنبال این بودند که به هر نحوی که می‌شود ایشان را ترور کنند که سرانجام این عمل زشت توسط شقی ترین افراد که همان ترامپ باشد انجام شد و سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید.

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: ایران و جهان اسلام همیشه نشان داده‌اند که با رفتن یک فرد اهداف و انگیزه‌هایی که برای منطقه غرب آسیا دیده شده است از بین نمی رود و به همین دلیل اتحاد و همدلی مردم و جبهه مقاومت بیشتر می شود. برای مثال در یمن با وجودی که چند سال است که تمام تجهیزات آمریکا با محوریت عربستان به کارگرفته شده است، اما مقاومت مردم یمن بیشتر شده است به طوری که مراکز حساس سعودی ها توسط یمنی ها مورد هدف قرار گرفته است.

سلیمی تصریح کرد: از طرف دیگر در غزه و مناطق فلسطینی نشین و گروه های مقاومتی که در این مناطق هستند با الگوگیری از شهید سلیمانی و کمک هایی که از سوی ایشان به آن ها می شد توانسته اند در برابر صهیونیست ها مقاومت کنند. در سوریه نیز داعش دیگر نیروی موثری ندارد و رویای آنان مبنی بر اشغال سوریه بر باد رفته است که این دستاوردهای بزرگ ناشی از استراتژی شهید سلیمانی و جبهه مقاومت است.

وی ادامه داد: سردارانی مانند شهید سلیمانی که برای حفظ امنیت کشور و منطقه جان خود را فدا کردند همیشه یاد آنان در میان مردم ایران و دیگر آزاد مردان جهان باقی خواهد ماند و همان طور که دیدیم در تشییع پیکر سردار سلیمانی جمعیت بی سابقه‌ای ایشان را بدرقه کردند که نشان از محبوبیت بالای این شهید در میان مردم داشت. محبوبیت ایشان خارج از گروه بندی‌های سیاسی و جناحی بود و در کل کشور دارای محبوبیت بودند. حتی در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین شهید سلیمانی شناخته شده بود و بدون شک راه این شهید والا مقام ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha