• شنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99101309456
  • منبع : نمایندگی زنجان

/پیام مشترک امام جمعه و استاندار زنجان/

رشادت‌های سردار سلیمانی امنیت را به جهان هدیه داد

رشادت‌های سردار سلیمانی امنیت را به جهان هدیه داد

ایسنا/زنجان امام جمعه و استاندار زنجان به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرمانده محور مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در قالب پیام مشترکی، وجود این سردار مقاومت را غنیمتی گران‌بها برای امنیت جهان دانستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، در این پیام مشترک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

یک سال از شهادت سیدالشهدای مقاومت، مرد میدان، اسوه ایستادگی در برابر شقی‌ترین انسان‌های روزگار که کمر به نابودی اسلام ناب محمدی بسته بودند، گذشت.

در نبود آن مرد روزهای سخت، یاور بی‌پناهان، پدر معنوی فرزندان شهدا، هزاران حاج قاسم‌ها روییدند و جهانیان در آن تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم و ابوالمهدی المهندس و هم‌رزمان‌شان دیدند، فرماندهان محور مقاومت چه جایگاه رفیعی در دنیای اسلام دارند و اگر نبود فرماندهی و هدایت آن‌ها در سرکوب داعشیان که دست‌پرورده آمریکا و اسرائیل بود، الان اروپا و آمریکا به واسطه حملات اشقیا ناامن‌ترین نقاط جهان بود.

نکته مهم شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن است که این شهادت حادثه‌ای نیست که از خاطره تاریخ برود. در این یک سال مردم شریف ایران اسلامی و عراق هر روز یاد حاج قاسم و ابومهدی را زنده نگه داشتند و به یقین پرچمی که سیدالشهدای مقاومت و هم‌رزمانش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار افراشته‌اند تا ظهور حضرت صاحب عصر والزمان در اهتزاز خواهد ماند.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و نیز هفته بصیرت، از مردم ولایت‌مدار و انقلابی زنجان که ید طولایی در حمایت از ولایت و ایستادگی در برابر بدخواهان و متجاوزان به انقلاب اسلامی دارند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha