• شنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99101309535

اجرای طرح "مجموعه رویدادهای نسل نو" در دانشگاه شیراز

اجرای طرح "مجموعه رویدادهای نسل نو" در دانشگاه شیراز

ایسنا/فارس مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز، از آغاز اجرای رویدادهای مجازی با عنوان طرح «مجموعه رویدادهای نسل نو» با رویکرد مهارت‌آموزی، نوآوری و کارآفرینی در حوزه‌ی علوم انسانی خبر داد.

دکتر محمدمهدی آجیلیان ضمن بیان مأموریت اصلی مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی؛ مبنی‌بر تشکیل هسته‌های نوآور و کارآفرین با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و دیگر نهادها و سازمان‌های متخصص در حوزه‌های مختلف دانشی، به جزئیات طرح مجموعه رویدادهای آموزشی و توانمندسازی نسل نو در این مرکز پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه شیراز، آجیلیان گفت: راه‌اندازی رویدادهای آموزشی و توانمندساز و مدارس تخصصی مختلف در مرکز نوآوری علوم انسانی در حوزه‌های رسانه، گردشگری، صنایع فرهنگی و مذهبی و... با رویکرد مهارت‌آموزی، نوآوری و کارآفرینی از مجموعه فعالیت‌های این مرکز تخصصی به‌مناسبت هفته‌ی پژوهش است که در قالب طرح «مجموعه رویدادهای نسل نو» ارائه می‌شود.

مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز افزود: در گام اول، دوره‌ی «رسانه (۱)؛ اصول ایده‌پردازی در رسانه» در قالب این طرح و طی ماه‌های دی و بهمن برگزار می‌شود.

آجیلیان افزود: با توجه به آسیب‌های اقتصادی پیش‌آمده، ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیاز به استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های روز دنیا، در گام اولِ  «مجموعه رویدادهای نسل نو» مدرسه‌ی رسانه‌ی این مرکز، با همکاری سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز، در سه سطح: اصول ایده‌پردازی در رسانه، اصول کسب‌وکار در رسانه و استارتاپ‌های رسانه‌محور، با محوریت دانشجویان علوم انسانی شهر شیراز و استان فارس، طرح‌ریزی شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان فارس نیز، ضمن بیان اهمیت استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا برای ارتقای سطح مهارتی دانشجویان علوم انسانی، به بیان لزوم آموزش سواد رسانه و ارتقای مهارت‌های حوزه‌ی رسانه با استفاده از ظرفیت برترین اساتید دانشگاهی استان فارس و کشور پرداخت.

عبدالرسول معتضدیان افزود: توانمندسازی دانشجویان علوم انسانی با رویکرد ارتقای سطح سواد رسانه و استفاده‌ی بهینه از زیرساخت‌های فضای مجازی با رویکرد نوآوری و کارآفرینی از خروجی موردانتظار این رویداد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha