• شنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99101309773
  • خبرنگار : 50004

فرمانده قرارگاه مدینه منوره:

سردار سلیمانی، وحدت را در جوامع اسلامی ایجاد کرد

سردار سلیمانی، وحدت را در جوامع اسلامی ایجاد کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده قرارگاه مدینه منوره و همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه سردار در جبهه‌ی مقاومت درخشید، گفت: او وحدت را در جوامع اسلامی ایجاد کرد.

سردار سرتیپ محمد مارانی، صبح شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس به میزبانی دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد، با بیان اینکه سردار 40 سال از عمرش را صرف امنیت و دفاع در مقابل دشمنان کرد و اقدامات ارزشمندی را انجام داد، اظهار کرد: ایشان سه دوره‌ی مبارزاتی در این دوره 40 ساله داشتند.

وی با اشاره به نقش آفرینی مهم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آغاز دفاع مقدس، جبهه‌ی جنوب شرق و سوریه، گفت: دفاع مقدس به بیان خود سردار، ارزشمندترین و بهترین دوره بود و ایشان می‌گفتند هر چه دارند از برکت خون شهدا و عزت و عظمت جمهوری اسلامی و دفاع مقدس، است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس سبب شد دوستان و دشمنان را و بزرگانی همچون سردار قاسم سلیمانی و دیگر بزرگان را بشناسیم و این دوران، بهترین دوران بود.

به گزارش ایسنا، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به نقش وی در ایجاد امنیت در جبهه جنوب شرق، تصریح کرد: حضور سردار در جبهه‌ی جنوب شرق بعد از دفاع مقدس، دوران بسیار ارزشمندی بود و در دوره‌ی سوم نیز با ورود حاج قاسم به سپاه قدس انقلاب اسلامی که به فرماندهی مقاوم و توانمند بود، افتخارات زیادی کسب کردیم.

وی با تشریح برخی ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی سردار سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم بسیار با معنویات و با اخلاص بود و معنویت را در جبهه‌های دفاع مقدس و دانشگاه معنوی دفاع مقدس یافته بود، او برای خدا کار می‌کرد.

وی افزود: سردار ولایتمدار بود و همواره تاکید می‌کرد در کارهای نظامی، محکم و استوار و قاطع باشید و هم در جنگ و دفاع مقدس و هم جبهه‌ی جنوب شرق اینگونه بود، او با قاطعیت، با شجاعت و روحیه‌ی شهادت طلبی می‌جنگید.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره متذکر شد: سردار سلیمانی برای همه‌ی خانواده‌های شهدا احترام خاصی قایل بود، احترام به پدر و مادر، تکریم بزرگان روحانیت علما و احترام به مردم از ویژگی‌های اخلاقی او بود.

وی گفت: امام علی (ع) در مورد مالک اشتر نگرانی‌هایی داشتند و از شهادت او ناراحت شدند و گریه کردند، رهبر عزیزمان هم وقتی نماز شهید عزیز را می‌خواندند گریه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha