• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۰۰:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99101409859
  • منبع : نمایندگی سمنان

تامین تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد دانش آموزان نیازمند استان سمنان

تامین تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد دانش آموزان نیازمند استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از تامین تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: یک برنامه ریزی مدون با هدف حمایت از مددجویان استان در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا آشناگر در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی طرح شتابا با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه ایده های خلاقانه ای وجود دارد که می تواند به عنوان نگاه های ملی تلقی شود تا دیگران هم از آن در راستای بهبود ارائه خدمات بهره ببرند، اظهار کرد: طرح شتابا برای توانمند سازی ایتام برنامه ریزی و در این راستا تفاهم نامه ای منعقد شد که برای یک هزار یتیم در استان کد بورسی دریافت شود.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور متعهد به پرداخت دو میلیارد تومان از محل صندوق کمیته امداد شده است تصریح کرد:ا گر این مبلغ واریز شود بخشی از اشتغال ایتام در قالب این طرح تامین خواهد شد.
استاندار سمنان با بیان اینکه نیاز سنجی از ایتام و مددجویان در دستور کار قرار دارد ، گفت: تا کنون تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش آموزان نیازمند استان سمنان تامین شده است.
آشناگر با بیان اینکه نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره ) برای خرید پنل های خورشیدی مددجویان دو میلیارد تومان قول مساعدت داده بود، تاکید کرد: پیگیری برای پرداخت و تخصیص این اعتبارات در دستور کار است.
وی گفت: برای توانمند سازی اقشار مختلف تحت پوشش، یک طرح نیاز سنجی ارائه شده است که در آن وضعیت نیازهای افراد از نیاز شغلی تا نیازهای فرهنگی به عنوان یک بانک اطلاعاتی جمع آوری و برای تامین این نیازها برنامه ریزی مدونی ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه وقتی بانک اطلاعاتی از نیاز های مددجویان تهیه شود کار توزیع کمک ها و اقدامات حمایتی تقویت می شود، اضافه کرد: اگر این برنامه به عنوان یک رویکرد ملی در کمیته امداد جاری شود کار امداد رسانی به نیازمندان در سراسر کشور تقویت می گردد.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال باید متناسب با گروه های تحت پوشش نسبت به اجرای طرح های اشتغال اقدام کرد، یادآور شد: در همین راستا باید منابع مورد نیاز را تامین کنیم. البته به این منظور تسهیلات فراوانی در استان در اختیار داریم که می توان برای اجرای طرح های اشتغال از آن بهره گیری کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha