• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99101409990

معاون استاندار فارس:

شهید سلیمانی وارد حاشیه‌ها نشد

شهید سلیمانی وارد حاشیه‌ها نشد

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: شهید سلیمانی دارای روحیه انقلابی و اعتدال بود و هرگز وارد حاشیه‌ها نشد.

سیداحمد احمدی‌زاده در مراسم معرفی فرماندار شهرستان گراش با تسلیت رحلت حضرت آیت‌الله مصباح یزدی و یکمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و همراهان شهیدش بیان کرد: شهید سلیمانی دارای خصوصیاتی بود که باید مورد توجه مدیران قرار داشته باشد.

احمدی زاده افزود: این شهید بزرگوار به هیچ گروه و جناحی وابستگی نداشت و سنجیدگی و تدبیر در امور، ولایتمداری، تعبد، معنویت و ولایتمداری از خصوصیات بارز او بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان  اینکه‌ شهید سلیمانی نبوغ و دانش نظامی بسیار بالایی داشت و در سه میدان دفاع مقدس، مدیریت جنگ با اشرار شرق کشور و نبرد با داعش خوش درخشید، گفت: ایشان با روحیه سلحشوری، همیشه در خط مقدم بود و دارای روحیه شهادت طلبی و تمسک و ارادت به اهل بیت(ع) بود.

احمدی‌زاده با تاکید بر این که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیپلماتی برجسته و دارای جذبه و جاذبه و تسلط بر مذاکرات بود، ادامه داد: سخت کوشی، نظم و انضباط، دقت در امور و سرعت عمل و به هنگام بودن از جمله خصوصیات این شهید بزرگوار است که باید توسط همه مدیران الگو قرار گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، او صفا و سادگی، ارتباط با جوانان، مردمی بودن و درک عمیق از دنیا و آخرت را از دیگر مشخصات سردار شهید سلیمانی ذکر کرد و گفت: اخلاص، بیان تاثیرگذار و علاقه به فرهنگ، هنر و کتابخوانی از دیگر ویژگی های این شهید بود.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: فرمانداران باید با الگو گیری از شهید سلیمانی، اولویت کاری خود را توجه به خانواده شهدا، سلامت کاری و همت و مجاهدت برای خدمت به مردم قرار دهند.

احمدی‌زاده با بیان این که باید به صورت واقعی، شفاف و با عدد و رقم، عملکرد دولت را بیان کرد، اظهار کرد: باید در ارزیابی عملکرد دولت با انصاف برخورد کرد و بدانیم که دولت در چه شرایطی کشور را تحویل گرفته و با چه مشکلاتی روبرو بوده است.

او با اشاره به این که دولت کشور را با تورم حدود ۴۰ درصد تحویل گرفت و به تک رقمی رساند، ادامه داد: نرخ رشد اقتصادی کشور منفی شش درصد بود و در دولت تدبیر و امید به ۵ تا ۶ درصد رسید.

احمدی‌زاده با بیان اینکه بزرگ ترین پروژه سلامت و حوزه اجتماعی کشور با بیمه رایگان حدود ۱۰ میلیون نفر در بیمه سلامت کشور انجام شد، گفت: پرونده ایران ذیل فصل هشتم شورای امنیت سازمان ملل بود که در دولت تدبیر و امید با مذاکرات طولانی توانستند آن را بدون درگیری و جنگ خارج کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر این که گازرسانی در این استان قابل مقایسه با گذشته نیست، به عملکرد دولت در زمینه مخابرات، آبرسانی، راهسازی و سایر حوزه‌های خدماتی و عمرانی اشاره کرد و افزود: از سال گذشته تاکنون به میزان ۲۵ هزار میلیارد تومان، بجز ۱۸ هزار میلیارد تومان طرح آلومینیوم جنوب، در استان فارس، پروژه افتتاح شده است و این در شرایطی است که مرتب با حوادث طبیعی و غیرطبیعی و بحران‌ها روبرو شده‌ایم. 

احمدی‌زاده با اشاره به این که اگر در خصوص عملکرد دولت سیاه نمایی انجام گیرد ظلم بزرگی است، گفت: مقام معظم رهبری گفتند اگر تحریف را شکست دهیم، تحریم شکست میخورد و باید در برابر تبلیغاتی که القای ناکارآمدی و سیاه نمایی از ابتدای انقلاب می کنند مقابله کنیم.

او با بیان اینکه ایجاد امید در جامعه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و نباید مردم را مایوس کرد، اظهار کرد: از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم زیرا مایه پویایی و فعال شدن مدیران می شود اما نقد با تخریب مرز مشخصی دارد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر اینکه احتیاج به نشاط سیاسی و اجتماعی داریم، افزود: نتیجه عدم وجود امید در جامعه آسیب‌های سیاسی، اعتیاد، طلاق و سایر معضلات است که موجب شده است رهبر معظم انقلاب در این خصوص دستورات ویژه‌ای صادر کنند.

احمدی زاده با بیان اینکه شهرستان گراش دارای مردم ولایی، معتقد، متدین و همچنین خیرین بسیار بزرگواری است، گفت: عقلانیت باید سرلوحه کار مدیران شهرستان باشد و همواره در مدیران باز برای رسیدگی به مسائل شهرستان و مردم باز باشد. 

معاون استانداری فارس خطاب به فرماندار جدید شهرستان گراش تاکید کرد: پیگیری پروژه‌های نیمه تمام، ایجاد امنیت پایدار به عنوان یکی از اصلی ترین وظایف فرماندار با مشارکت مردم و ایجاد اشرافیت کاری باید مورد توجه قرار داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha